Jul 5, 2012

Kami di Taman Bunga

Gambar2 nie semua masa kami mengunjungi Flora 12 di Putrajaya 
Kami sebenarnya meraikan besday firdaus hari tu
Jalan2, g tengok wayang..makan2
sampai sana dah petang, rehat jap..makan lagi ,solat apa semua 
Sampai ke malam , dapat ler Firdaus tengok perarakan bot berhias ngn bunga api..




Budak yang happy mama ngn ayahnya bawa g jalan2.

.

12 comments:

lieyalatif said...

wahh akak dah sampai yeak....lieya yg dok putrajy ni tak pegi2 kak huhuhu....

suke tgk pic fir melompat tu....comel!

ct rahani said...

tingin jugak nak tgk pesta flora tu kak.. tp jauh la kat sana.. klu wat kt jb kan besh.. hehe..

mama tisya said...

sronok firdaus smp melompat..tk pernah p tgk flora kt putrajaya cz jauh..hehe

mEiZ SHA said...

bestnyerrrrrrr..;)
canteknyer tpt tu kak..
nak g ar hihihih

epi besday fir..;D

mamyharraz said...

wahh kty dah sampai floria tu ya..mmg warna-warni nampaknya.best best.

bergandalah happy firdaus dpt jln2 dgn mama&ayah ya :)

ALoNa CintamaniszLite said...

Mestilah hepi, kan fir...kan..hihi..

Neeza.Areef said...

hamboiii fir..lompattt hehe
lawo la gambo kty ngn along tu sentimental je

Cho Zila said...

tak pernahnyer pergi... tiap2 tahun der jer halangannya..
cantikkan.. sejuk mata memandang... kalau darah tinggipun boleh turun...

Ardini Humaira said...

bestnye g taman bunga :D

wantie said...

tadi ada nonton kat TV# tentang FLoria ni. wah bestnya dapat berkunjung ke sana.

Zie Madini said...

jelas tergambar kehepian fir kat last pic tu...hehe

Ietams said...

meriah ye kak..
nampak fir happy sgt tu