Jul 24, 2012

Berbuka dalam gelap


Dahlah berbuka ber3 je,
mama,adik dan firdaus..ngam-ngam minum air sirap..terus takde letrik.

Menu harinie hanya mihun goreng mama yg masak, goreng keropok. Itupun dah kenyang. Amalkan sifat bersederhana..berjimat..memang dari dulu kami makan simple tp kenyang.

Bila letrik nak ada ni..

----------
Sent from my Nokia phone

12 comments:

Iera said...

Kesiannya kak ty berbuka dalam gelap...

Dee said...

kwn aku pun ckp kt bangi skrg ni tgh blackout..

kty..simple dan habis lagi baik dari membazir..dee pun simple je masak..

Nurhayati said...

wah very the candle light dinner hehe.

ratna said...

Betul kak...kdg2 hari biasa pun kita mkn simple tp dah kenyang kan. X kan bulan puasa x bole kot..hehe he

Neeza.Areef said...

heheh seb baik buka simple x yah kuah2 nk cedok bagai dlm gelap tu..za pon kty x de mknan penuh mejanya..1 lauk 1 sayur cukup..kuih2 pn tarak x de sapa mkn

cheqna said...

amboi kakty..candle light dinner terus =)

Eye_nee said...

Simple tu yg sedap T..

mamyharraz said...

berbuka dlm gelaplah kty semalam..takpe dugaan tu.nasib dah ready semua juadah berbuka :)

Rasp said...

candlelite break fast gitu...
i pun slalu buka simple2 jer si...

Has said...

sy x pass lg nk grg bihun yg sedap..

Zura said...

alahai...

ALoNa CintamaniszLite said...

Anak2 sy tak reti bukak pose ngan mende lain. Mesti dorang nk nasik jgk....tu yg tiap2 hari mmg kena ada nasik, hehe..