Jul 12, 2012

Berapa Harga Roti Telur

Sebenarnya aku agak kepelikan skit
ada ler makan kat satu kedai nie ngn firdaus 

Firdaus order roti telur + ais kosong 
dan aku pulak teh o

picture credit >> sini

Total makan semua adalah RM3.90
Jadiknya berapakah harga roti telur itu..???
Kadang kalo aku tak order teh o pun kena sekitar rm2.90 just makan roti telur ngn ais kosong

Bukan berkira..tapi mcm agak melampau je mahalnya..
memang cepatlah kaya lagu tuh..
kalo nak berfikiran positif..maybe ler owner yg kira tu selenga kot.
tapi masalahnya 2-3 kali gak dah kena..

nanti esok2 nak makan sana..kali ni nak tanya direct..berapa harga sebenar roti telur kat kedai dia.


.

18 comments:

mEiZ SHA said...

lama x mkn roti telur kak..:)

mamyharraz said...

biasanya roti telur dlm 1.80 kot? kalau tak silaplah kty.

betul tu apa kata direct je tanya..nak tau jugak harga sebenar roti tu ;)

lieyalatif said...

die takde letak harga ke kakty....tu le..tak konsisten plak hargenye....baik tanye direct kak...ntah2 suke2 die jek main charge baper baper....

Kesuma Angsana said...

betul tu kalau KA pun tanya direct baru puas hati! hehe

Neeza.Areef said...

jarang mkn kty x tau harga pun
main bayo je

eLLy said...

ye lah berapa harga roti telor sekarang?? .. ape kata survey?

cheqna said...

mmg kena tanya

ct rahani said...

klu kt tempat sy roti telur plg mahal pun rm1.50 je k.thy..

wantie said...

kalau ikut pendapat saya le. roti tu rega RM 2.50
air kosong 40 sen, teh o ais singgit.

memang gile mahal rega roti telur tu.

Ardini Humaira said...

kat tempat dni, miri.. rm2.50 :D

LiYa HaNiF :: said...

org tu salah kira tue... ^_^


salam kenal yerk.. :D

Cho Zila said...

sayapun sama main bayojer.. lepaihtu kat rumah baru terkulat2 nak kira.... memang kita sekarnagni kena jadi macam orang berkirakan..sebabnyer tokei2 yang jenis cekik darah ni pandai kira-kira...

[-suziey-] said...

aah ek..skang xtrack dh bape hrga roti telur..slalu byr lump sum je kan..hehe..

ummiarissa said...

biasanya harga roti telur RM1.2 -RM1.50...aik kalau minum ngan air kosong RM0.20 baru RM 1.70...mahal tu rasanya...cuba tanya esok..

ALoNa CintamaniszLite said...

Sy pun tak tau harganya wlpn somi selalu makan roti jantan atau capati jantan sebab dia yg membayarnya, ngee.
Sy tak suka roti telur ni..suka roti kosong aje...

CuTeMiUt78 said...

klu kat sini 1.50 kak.. eemm better tnya direct je

NzA said...

mak aiiii...mahalnya atty...lain kali atty kena tnya brapa skeping roti telur tu......

Yan said...

lain2 org ke yg mengira tu kak ty??

yan kdg terkena ngan restoran sebelah ni jek... beli milo ais... kejap rege dia 1.20... kejap plak 1.50.. pastu 1.70.. tp air separuh plastik je sbb bungkus kan.. pastu tawar plak huhu

beli kt kedai belakang.. 1.50.. air penuh plastik.. bungkus gak.. sesedap rase..