Jul 14, 2012

Al fatihah

Pada malam 13 july 12,sekitar pukul 10mlm,dapat kol dari mak..mak kasi tau yg adik mak,pakcu dari Felda Moakil..telah selamat kembali ke rahmatullah.

Setelah berpakat sama sepupu,pakcik2 yg lain..kami konvoi ke sana. Bertolak pukul 2am pagi..mcm biasa akulah driver,tapi kali ni aku rasa mencabar,sbb keadaan yg terlalu gelap,dan selekoh yg sgt tajam..

Paling mencabar,bila keadaan sekeliling berkabus tebal,dan menghad jarak penglihatan aku yg sememangnya kabur.

Dalam ati,berdoa smoga selamat sampai. Tepat jam 5.40am kami sampai di Felda Moakil.Arwah selamat dikebumikan sekitar kol 10.30am.Banyak juga kenangan dgn arwah..masa aku kecik pnh tinggal bersama pakusu dan makusu..diaorang berdualah yg memula bwk aku melawat Muzium KL,Tugu Peringatan,tmpt bersejarah di Kl. Alfatihah utk arwah pakusu,smoga dtmptkn dklgn org2 yg briman.amin

----------
Sent from my Nokia phone

7 comments:

ratna said...

Salam takziah kak...

mamyharraz said...

Al-Fatihah.
Semoga roh arwah dicucri rahmatNya.

Takziah utk Kty&family.

nn lylyn said...

alfatihah..

Iera said...

Al Fatihah untuk pak usu kak aty..

saleha_izlea said...

Al- Fatihah..semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan di kalangan orang-orang yang beriman..

Doa juga semoga orang yang kita sayangi esp mak kita dipanjangkan usia dan diberkati hidup....
(mak aku tgh sedih lagi kak...mcm2 cerita dan pesanan sedih yang dia bagitau...huhuhhuu)

Neeza.Areef said...

alfatihah
berani jugak kty drive mlm2 smpai ke pg tu..mmg kt area situ gelap je kan..nak2 lak kabus mak aih..buta je rasa

ALoNa CintamaniszLite said...

Semoga dicucuri rahmat ke atas roh nya.