Jun 18, 2012

2 keping gambar jer




 percutian yang sangat besh
bukan sahaja kerana tempat , tapi sebab dapat geng2 yg satu kepala
 .walaupun tak mengenali antara satu sama lain
tapi semua tu tak menjadi halangan 
bila dapat bercuti sama2.rasa mcm dah berpuluh tahun kenal,alhamdulillah
tapi belum ada mood lagi nak citer , sebab otak penat..
orangnya pun penat, bila dah sedia nanti kty citer.



6 comments:

mamyharraz said...

bestnya kty.
berganda best sbb dpt kwn yg sekepala.bukan senang tu.

apapun cepat kembalikan mood tau sbb tak sabar nak baca :")

Irfa said...

makan angin bersama kengkawan?
seronoknya...

Neeza.Areef said...

kdg kita jln ngn org x penah knal ni best jugak..ala2 pg rombongan ikut package kan x knal sape2..chill je

ALoNa CintamaniszLite said...

Bagus lah..cepat dan mudah mesra..yg lain pun sama. Kalo kita aje yg mesra tak boleh jd jgk, hihi..

Eye_nee said...

jauh mkn angin T....telekung kompom cantik2 kan kat sana...

mamainaa said...

berapa juta Rupiah abih kak ty..?