May 3, 2012

Sarapan rm1.50



















Hari-hari pening fikir nak sarapan apa dan di mana.?

Harini terfikir nak makan lempeng,teringat kedai asam pedas.


Amik lempeng + sambal bilis ..
Memang puasati,sedap dan mengenyangkan.

Total harga: lempeng+sambal bilis+air suam = Rm1.50

sangat puashati.

Harini besday insan istimewa..entry nanti2 le..sekalikan je

----------
Sent from my Nokia phone

15 comments:

POSH76 said...

shedap layan lempeng sekali sekala

POSH76 said...

shedap layan lempeng sekali sekala

eMMe said...

best tu pekene lempeng, mmg sempoi la kak... air suam tu... mmg pecah lemak pas tu, hehehehe...

wantie said...

kalau t, lempeng tu t panggil peknga. memang sedap kalau cicah ngan sambal ikan bilis or kari semalam....

Zie Madini said...

eee...sedapnya!

lieyalatif said...

sempoi sarapan akak...yg penting sihat dan sedap....dah lame tak pekena lempeng....

nabilah_2908 said...

lempeng tu sekeping je ke? huhu..

sue-ab said...

happy birthday utk insan istimewa kak ty...hehe...

Nurhayati said...

lama tak bersarapan ngan roti canai or nasi lemak.. slalu makan cereal je huhu

Neeza.Areef said...

lempeng dgn sambal tumis mane ckp 1 kty :D

wahida said...

wow!! lempeng ngan sambal ikan bilis....kecur air liur saya ptg2 ni kak...adoi la...

Ietams said...

mkn Benda simple mcm tu yg lg sedap selalunya

ratna said...

Jimatnya kak...kenyang pun kenyang kannn...

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

kina baru minggu lepas mkn lempeng mama kina buat.

walaupun lempeng itu simple dan murah. tapi nikmat masa makan tu ya ampun PUAS HATI!!

psssssstttt.... tq dtg jengok blOg kina!!

mamyharraz said...

bestnya lempeng.cicah pulak tu hadoii nak jugakkk