May 22, 2012

Salah satu wishlist

Punya lah sempoi wishlist besday
Salah satunya 

v

v
Nak makan doyan ngn pulut..

ye lah ,aku kan lama dah demam..seminggu, mesti ada sehari aku demam
Jadiknya ,alhamdulillah minggu lepas, tak demam..
Jadiknya tekak teringin nak makan durian .




Apalagi paksa along beli durian , beli 2 bijik rm30 hengget..
Puas hati dapat makan Pulut durian..


22 comments:

Gieyana said...

alahai sedapnya kak...tmbah lak time2 camni...:-)

wantie said...

ouwh!! pulut duyan adalah kegemaran ku.

rasa mcm nak ronda balik pulau ni. nak makan pulut doyan jugakkkkk

ALoNa CintamaniszLite said...

Sedaplah...nk tunggu duyan kampung luruh..tak tau ler bila. Kena ler beli duyan siam, ye dak. Tp duyan siam skang pun dh sedap dh terutama bantal emas, mm..
Anak dh tak sekolah kat Pengkalan Hulu ni tak tau ler bila lg nk jumpa duyan jenis tu. Psl Pengkalan Hulu tu dh sempadan ngan Siam..senang jer nk jumpa duyan jenis ni..sedap sgt..isi besar2 tp bijik dia haluihhh aje.

Atty:-mcm mana kakak masuk form 6?? ok dia gi skolah ngan moto??

Neeza.Areef said...

adoii..so sweet..kewl lah kty mntk mkn pulut duyan je..mkn smpai berangin sedawa duyan hihi

zh-ena said...

ena suka mkn pulut dgn isi durian klu ada nampak stall org thai jual..pulut dia mmg sedap

h4ni3 said...

tetiba mcm teringin pulak nak pi beli durian tepi jalan yang dekat dgn rumah tu
hihi

armouris said...

terjumpa info ni, pasal demam…. sharing is caring :) - Cara Redakan Panas Demam Dengan Mudah

eLLy said...

hahaha ingatkan wishlist aper la tadik ;p eLLy pun nak wat wishlist gak la .. eLLy nak pulut mangga .. hurrrmmm yummmehhh

Nurhayati said...

feveret enSuami ni durian pulut.. yati kureng sket.. tapi bole la kalau nak makan :)

MrS. F!zA said...

ya allah sedapnya duriannnnnnn! ngandung kali ni tk mkn durian lg..yg dlu smpt jgk makan..harus cari jgk ni..

Anamarza said...

tak suka pulut durian tapi suka durian..hhuu teringin gak nak durian

rasp said...

aduhhhhh sis...
terkecur2 i nie....
nak buat gak aaa wishlist sama nie....

lieyalatif said...

Kejam kakty!!!!! Tgk pulut doyan akak terus tingin nsk mkn huhuhu sedapnye lahai....

Jgn mkn byk tau kak, akak baru nak baik demam tu...

Qhaifa Nur said...

pulut dengan durian alahai sedapnya tapi tak pa bole tahan lagi...tungguu

mEiZ SHA said...

dapppppnyer kak..:)

ct rahani said...

sedapnya pulut durian.. lama x mkn durian.. dh x musim nih mahal kemain.. huhu..

NzA said...

atty xsihat ke???
Wow ni org baru baik demam kemaruk nk makan durian....hehehe.....jgn mkn byk2 ye nnti demam blk...

Dee said...

sedapnya kty..dee mgu dpn insyaallah dptlah makan..bos nak belanja sempena besday kat rebung...huhu..

Puan tia said...

sedappnya!!! balik ni kita pon nak carik dorian la! heheeheheh

McNa said...

sedapnyer durian..

[-suziey-] said...

adoiyaiiiii...lapo perut tgk pulut duyan ni..huhu..dasat kakty siap jd wishlist..ekekeke:D

Zie Madini said...

fuhh....nasib baik zie tak suka durian. kalau tidak...mahunya zie ngiyau ngidam duyan pas baca entry nih. hehehe