May 4, 2012

Pagi-pagi dah kat sini

Semalam demam lagi
sejak akhir-akhir ni,memang asyik tak sihat,

selalunya lepas pukul 2pm,demam memang akan semakin teruk..bila nak malam,lagi teruk,kadang badan tak panas,tapi sejuk menggigil2.

Semalam ada kerja kat luar,cocer panas sangat,sampai badan aku pun panas,nak jalan pun tak larat,main seret2 je kaki.

Ingat pagi ni nak g keje,tapi pasrah ,badan memang tak larat.
Akhirnya aku mc.
Nak beralih tahun kot..esok my special day..alhamdulillah.syukur.

----------
Sent from my Nokia phone

.

5 comments:

POSH76 said...

sis better check betul2...takut denggi jer...la ni demam sikit pun bahaya

mamyharraz said...

kty..samalah dgn sy.masih tak sembuh2..semalam dah amik mc.

apapun sy doakan kty cepat sembuh.

Ms.Lilies said...

take care kak ty...rest cukup2 na

rasp said...

memang tak larat rasanya bila cocer panas kan sis....
hurrmm...esok special day...
kena tunggu esok lah kot nak wish wish...

wantie said...

cuaca memang panas. dengar kat berita, kat thailand tu, cuaca 40 darjah celcious. fuh.. panas giler.

kena minum air banyak ni. pre caution la katakan.

rehat ye kak.