May 19, 2012

Kenapalah kedekut sangat

Nasi ayam nya memang lah sedap sangat.
Harga rm4.50 kot..x kesah mahal,yang penting sedap.
Masalahnya sekeping timun je sayurnya..punyalah kedekut.
Nak kaya pun agak-agaklah.
Letaklah daun salad,tomato,timun 2 keping.

Kat mana kedainya ,berdepan seberang jalan je ngn jpj sek 7

nama kedai malas nak kasi tau,bukan dpt komisyen,dah lah cashier susah nak senyum

----------
Sent from my Nokia phone

6 comments:

Yan said...

kedai baru ke kedai da lame?? kot2 ari yg kakty pegi tu je dia kehabisan salad... ekekek

Neeza.Areef said...

x rugi pn kan letak timun lebih..salad n tomato pn xde..abis kot kty..sangka baik..hihi

ALoNa CintamaniszLite said...

Haha...sekeping timun aje?? Kot dh abes daun salad ngan tomato pun...bgtau ler customer, mintak maaf ke apa, kan...

nabilah_2908 said...

kalau macam ni la cara berniaga..hmm..takkan kekal lama la...

atty's said...

@Yan

kedai ni dah bertaun dah yan..mmg tiap kali gie..byk itu je kasi timunnya.

atty's said...

@ALoNa CintamaniszLite
mmg pesennya ltk timun seketul je..dukut