May 20, 2012

Ke pasar jom

Beli stok lauk utk kat umah mak.
Anak-anak slalu lepak umah nenek.
----------
Sent from my Nokia phone

15 comments:

h4ni3 said...

pasar mana ni k.atty?
bila dah replenish barang dapur, mesti semangat nak masak kan? :)

wantie said...

seronok kan bila umah mak dekat je. anak anak boleh rapat ngan atok.

kalau T ni anak anak rapat ngan pengasuh je lah.

Neeza.Areef said...

longgok gitu penuh lg tong nya...masak ape kty

Zana Md Nordin said...

jom
uish kak atty
kalau gi pasar nie..rasa mcm sumer nak di borongnya kan kak

mamyharraz said...

kty,kita sama ;P sy pun selalu beli stok utk rmh mak sbb kami selalu stay situ.hehe rmh sendiri dapur jarang berasap sbb tumpang mkn rmh mak :")

azlina said...

assalamualaikum atty..

banyaknya ikan kt mana ni...

ALoNa CintamaniszLite said...

Mmm..mmg sepatutnya mcm tu lah...
Bkn pe..ada segelintir buat dono aje. Katanya, sape lagi nk perabes duit pencen mak/ayah kita kalo tak cucu2 dia..ish..ish..ada ke patut??
Mmg tak patut!!!

nabilah_2908 said...

harga kat pasar basah dgn supermarket...jauh beza tak... mana lagi murah..or sama je ? :)

atty's said...

@h4ni3 ini kat econsave :)

atty's said...

@Neeza.Areef masak sambal je ikannya za..x pun masak kicap..plg malas goreng je

atty's said...

@Zana Md Nordin itulah zana,.kalo budget banyak..abis borong

atty's said...

@mamyharraz sama ler kita. :)

atty's said...

@azlina waalaikumsalam , ni kt econsave

atty's said...

@ALoNa CintamaniszLite betul sgt2 :)

atty's said...

@nabilah_2908 pasaraya murah lagi kot :)