May 2, 2012

Dah berenti kerja balik

Hari nie sampai je opis
tertiba loceng pintu berbunyi..malas betul..baru sampai dah ada orang ni ..memang malaas

sekali dengar satu sore..macam ku kenal jer.
sekali dia naik atas..loh..si ahcong..yang udah berenti 2 bulan..

akhirnya kembali bekerja balik di sini..
hahhahaha..apa2 lah ..janji memasing bahagia..


7 comments:

wantie said...

dia nak rehat rehatkan minda selama 2 bulan le tu. pas dah selesai dia datang kerja balik . hehehe...

memang jarang berlaku, bila dah berhenti pas tu datang balik kerja di tempat yg sama. ngeee

POSH76 said...

adatla tu janji happy

POSH76 said...

adatla tu janji happy

lieyalatif said...

itu le kak pepatah ade kate, tempat jatuh lagi dikenang, ini kan pula tempat bermanje hahahaahah...tu pasal gigih keje balik situ tu.....

eMMe said...

jodoh si ahcong temu dgn kak ty balik la tu, hehehehe...

mamyharraz said...

kt ofis sy selalu berlaku camni =P hehe

Softtouch [Hanim] said...

mgkin dia xdpt lupekan tmpat keje tu....