Apr 18, 2012

Ww. Simple..tapi itu yang sedap


----------
Sent from my Nokia phone

.
.

15 comments:

SYANI said...

Saya kalau dapat nasi putih + ikan goreng+ kicap.. dah cukup sedap dah tu.

lieyalatif said...

fuh byknye lauk kakty...meriah...tapi kak simple2 mcm ni la sedap kak....mkn lak ramai2 sambil dok bersila...fuh bertambah2 wey kak....

POSH76 said...

ni bukan simple tapi meriah dan sedap2 belaka...aduiii kecur taw!!

rasp said...

betul...simple itu sedap dan bertambah lagi dan lagi dan lagiiii...

marinahunny said...

adoyai, puasa puasa ni tertengok makanan plak hahahahah

eMMe said...

Kak ty sihat?

ni bukan simple ni kak, ni nak ajak makan kenduri ni, hehehee....

ZSqueenbee said...

sedapnyeeee....lauk mcmni mmg wat tambah nasi byk kali..aduhhhhh

wantie said...

ya betul yang penting sedap & licin org makan. kalau masak cecantik tak sedap nak wat pe kan. tul tak?

mamyharraz said...

lauk mcmnilah jd idaman selalu.
sedapnya kty.

Lyn Yusoff said...

sedapnyer...

btw, Al-fatihah tuk arwah ayah kak ty. semoga tenang di sana. Amin

zh-ena said...

byknya ikan k.atty..

Hezesuze said...

yezzaa thats true kty...kekadang makan nasi + kicap pun dah sodaapppp huhu

Cik Wanie Ghani said...

apapun tetap menyelerakan,
nyum nyum

Zura said...

betul kty..kekdg nasi panas ngan telur dadar je dh sedap..

Softtouch [Hanim] said...

yyknya laut kty...sedap sedap sedap....lapar!!!!!knyb