Apr 30, 2012

Sampai rosak

Sejak akhir-akhir nie..
sebab tiap-tiap petang tunggu si akak balik kerja
nak hilangkan boring, aku selalu singgah satu kedai belakang ofis akak
aku selalu singgah sana sebab nak beli aiskrim potong perisa jagung

Tiap-tiap hari mesti aku beli ,walupun badan tak berapa sihat 
tetap juga nak makan aiskrim..

Udahnya hari nie dapat sms dari akak


Mama, hari nie mama kena cari aiskrim potong kat tempat lain 
aiskrim potong kat kedai belakang opis akak ,petiaisnya dah rosak..aiskrim dah takde..

hahhahhahha..sampai rosak petiais...

petang ni kena beli kat tempat lain


11 comments:

mama tisya said...

suka eskrem potong ni..nk2 cuaca skarang ni panas..mmg heaven bila dpt mkne skrem kn

POSH76 said...

suker ice cream potong gak....

NzA said...

aduyai....mengidam ke atty...ngee...

Gieyana said...

Hehe..sedap kalau mkn eskrem potong cmni..:)

Softtouch [Hanim] said...

sedap kty....sy pun suka..sy suka kcg merah punya..

Annie Han Yeon Rin said...

Kalau dapat perisa durian heaven kan.....

hOtMaMa said...

hahaha.. sabo jek la kak ty, siap akk pesan gitu ek.. ye la.. kang pg2 tengok aiskrim tak de kan..

rasp said...

hahahaha ada pesanan penaja tu :D
kena cari port lain laaaa...

lieyalatif said...

eskrim old skul cam ni gak sedap kan kak ty.....lieya suke durian punye kak...kalo beli terus amik sekotak gitu...puas gitu tapi mia tak suke sbb keras heeheheh bagus jek, leh mak nye bedal sorang2 ....hihihi

ratna said...

Mesti icecream dia sedap sgt tu sampai hari2 akak beli.

Cik Wanie Ghani said...

sedap sgtlah tue sampai rosak peti aisnya,
hihihihihi....

wanie suka ais krim potong nie,
hihihi