Apr 1, 2012

Pemain Bola Sepak

Harini seawal pukul 8,dah bizi mendaftarkan Firdaus di Kelab Bola.

Ramai budak2 seawal umur 6 tahun yg mendaftar.
----------
Sent from my Nokia phone
.

10 comments:

Dee said...

moga fir berjaya dlm football kty..

ALoNa CintamaniszLite said...

mmg byk ye skang ni yg buat kelab bola ataupun klinik bola utk kanak2 skang ni. Kat taiping ni sj dh ada brp pdg tiap2 hari sabtu dan ahad nampaknya buat mcm ni...

juelee said...

rayyan pun suka bola kak... hikhik takpe la kan, aktiviti sihat.. kita sbgai ibu menyokong je la anak2...

Neeza.Areef said...

wah..fir ada minat nk jd football player..moga2 fir terpilih

Pepel BoNda AmaNi said...

nanti klu ada rezeki dapat anak boy..nak daftar jugak....

wahida said...

akak, kat mana daftar ni kak? anak saya pun minat sungguh ngan bola...dia minat nak jadi footballer..

akak boleh bg info tak pasal ni?

eMMe said...

Salam Kak Ty, Fir dah boleh main bola yea? ape pun..jaga diri....

POSH76 said...

bagusla mana tau dah besar fir leh jadi pemain bolasepak negara

atty's said...

@wahida
ida, kty daftarkan firdaus dekat stadium sek 15 bandar baru bangi..dekat2 dgn tol bangi, ada stadium, rasanya boleh je daftar setiap hari sabtu atau ahad dlm pukul 8 pagi, yuran sekitar rm100 or rm150 camtu..

ct rahani said...

good luck fir.. semoga berjaya jadik football player.. :)