Apr 5, 2012

Balik Sekolah

Kejadian petang semalam 
masa ambil firdaus dari sekolah 
Mula-mula akaknya pegang tangan
bila dah nak sampai je kereta, nampak mama
excited nak citer apa yg berlaku kat sekolah 

Firdaus cerita ,ada budak perempuan suka 
sangat pukul2 dia..
mama cakap jgn balas ye apa budak tu buat..dia kan perempuan
tapi firdaus cakap dia menyampah betul ngn budak tu

agaknya budak tu nak ngorat kot..



11 comments:

lieyalatif said...

HIHIHI...lieya pun rase gitu kak...pukul ade makne tu...mesti budak tu minat kat firdaus ni heeheheh....

ALoNa CintamaniszLite said...

hehe...budak2, kan..tak tau apa kehendak dia yg pelbagai tu..apa yg dia rasa nk buat...dia buat..

rasp said...

ngorat cara brutal tu sis hahahaha

wantie said...

hehehe.. pukul pukul manja le tew.
dia suka fir la tew

Ietams said...

wahh, fir kene kacau dgn awek, hihihi

Pepel BoNda AmaNi said...

seriau tengok fir lari gitu....
wah fir encem la sebab tue ada awek nak ngorat....

sweethOneY said...

amboi fir berlari sakan tu kakty. Hehehehe kalau terjatuh tu sakit tuuuu saya pernah time sekolah dulu berlari mcm ni lah sekali jatuh sakit gila muka kena batu2 kerikil tu. tskkk

Hehe anak bujang kty dah kena ngorat :P

NzA said...

kesiannya fir kena buli dgn budak pompuan...budak tu suka fir kot...ngee....

Softtouch [Hanim] said...

pukul manja ke pukul ganas? heeeee

ct rahani said...

wah fir diam2 ader peminat yer.. hiks..

SURIA AMANDA said...

biasa la budak2 kan..tp mcm firdaus sure segan and rimas..