Apr 6, 2012

Apa nama kuih ??


17 comments:

Lyn Yusoff said...

bubur sum-sum rasanya

lieyalatif said...

ni namenye kuih lompat tikam kak...sedap nieeee....

Pepel BoNda AmaNi said...

kawan eida budak segamat cakap...nama nyer bubur sumsum...hari tue masa eida outstation ke jb...pestime eida makan ...manis...

POSH76 said...

nampak sedap pun tak tau apa nama kuih tu..

fiza said...

Saya tau mkn jer kak..ekekeke...

Ietams said...

Kuih ape tu kak? Mcm puding je

Neeza.Areef said...

bubur som2 ka kty

wahida said...

Allah!! saya pun lupa lah kak...saya tau nama kuih ni, tapi tetiba pagi ni blur lah pulak...adoi la hai...


adoi, apa nama kuih ni....

wantie said...

hahaha... syes ckp. T pun tak pernah tengok. akak tunjuk ni, baru la first time tengok. sedap ke kak?

the kecik said...

mcm lompat tikam tp rasanya bukan ke mmg eh. haha. ni makanan kelantan ni if tak silap. bawah tu gula melaka kan. tu ijau and atas tu santan kan? kaler merah tu lupa lak.

the kecik said...

mcm lompat tikam tp rasanya bukan ke mmg eh. haha. ni makanan kelantan ni if tak silap. bawah tu gula melaka kan. tu ijau and atas tu santan kan? kaler merah tu lupa lak.

Badrina Ibtisam said...

Kuih lompat tikam.....?

Ati Masrif said...

kuih sum-sum ke..?

pun tak reti sgt :)

ALoNa CintamaniszLite said...

Bkn ke kuih lompat tikam ke ni?? mm..mcm lompat tikam, hehe

mEiZ SHA said...

o lama x makan bubur sumsum ni kak..:)

LYAfrina said...

KUIH LOMPAT TIKAM KAN?

atty's said...

@to semua blogger

jawapan: kuih ni namanya Lompat Tikam.

tq semua yg kasi jawapan..love u..xoxo :)