Mar 14, 2012

ww:Kari Kambing

  




----------
Sent from my Nokia phone
 

10 comments:

mamyharraz said...

feveret sy ni kty...mmg marveles!

POSH76 said...

sedapnyer ...la ni dah makan kambeng hehe

wantie said...

kalau saya kan, daging kambing mcm kurenggg sket.

Tapi kalau bagi kat husband, semangkuk dia leh habiskan. dia memang hantu dagung kambing.

kalau pergi super, suh dia beli daging. jap lagi tengok kat tag tu semua nya"mutton" jerk.

sW33tdARLiNG said...

bkn penggemar kambing...

Has said...

ni style sy mkn roti canai gak. sedapp :)

lieyalatif said...

sedapnye kak...dah le lieya ni hantu kambing...terbayang2 ni tgk kunyah roti canai ngan kari kambing ni heheeheheheh

Neeza.Areef said...

za x minat n x mkn kambing..x tau la nape..

Softtouch [Hanim] said...

Dapnya...nyum nyum...

Kty n3 atas tu nape xleh komen.?hepy holiday kty

Pepel BoNda AmaNi said...

nasib baik eida xmakan kambing..klu x..kompom meroyan dah..hehehehhe

wahida said...

jeles!! jeles!! jeles!!

apapun, akak take care ye...selamat bercuti kak!!