Mar 6, 2012

Akhirnya aku redha

Lama dah pikir nak buat keputusan nie..

fikir punya fikir punya fikir , akhirnya aku dah buat keputusan

Harap , keputusan aku betul, dari aku sakit hati jer kan

Aku malas nak fikir2kan sangat pasal hal nie
yang aku tau, nextweek nak gi bercuti..tenang2 kan fikiran..

Semoga ada rezeki aku kat tempat lain ,amin.

17 comments:

POSH76 said...

jgn pikir sgt nanti buat pening kapla...baek pi jenjalan lagi bess..enjoy!

Pepel BoNda AmaNi said...

sama la situasi kita skrang kak...harap2 keputusan yang bakal eida buat pun adalah yang terbaik jugak...

Neeza.Areef said...

insyaAllah kty akan ada yg lebih baik dr yg ada..

Sidratul Muntaha said...

insyaa ALlah mmg rezeki akak...
aku pun tgh struggle jugak ni kak
tpi tgh redha jugak ni

lieyalatif said...

serius bunyinye tu kak ty....akak nak bertukar tempat kerje ke kak...insyaallah semoga pilihan akak tepat dan buat akak gembira.....

Queen said...

saya tauuuuu (sambil angkat tangan tinggi2)

xpe kak ty....rezeki dimana2.. =)

*SiRibenMerah said...

InsyaAllah.. bumi Allah neh luas.. mesti ada terselit rezeki kita kat mana2.. byk2 berdoa dan moga akak diberkati Allah selalu...

wantie said...

uits.... bunyi mcm nak resign je kak?
naper ni?

sweethOneY said...

semoga ada rezeki kakty di tempat lain, aminn

atty's said...

kty doakan yg terbaik utk ida gak

atty's said...

tq semua

My Life's Journey said...

Ummm sis mcm kebingungan je umi tengok ..bagus la mcm tu ..gi bercuti ..rehat2 kan kepala ..mesti dapat ilham ...

umi doakan segala keputusan yang sis buat adalah yang terbaik buat sis ..amin :)

wahida said...

akak nak berenti ye...
kalau akak dah fikir masak2 dan rasa ini jalan yg terbaik, teruskan...


semoga akak sentiasa berada di bawah rahmatNYA...amin...

akak jgn stress yer...

rasp said...

rileks sis...
pray for the best ya...
enjoy your holiday!

Dee said...

amin....moga kty dpt apa yg diidamkan..

ct rahani said...

InsyaAllah kak yg lebih baik menunggu akak kat depan.. Amin..

happy holiday yer k.thy!

fiza said...

Keputusan di tgn kty, rezeki ada di mana2 kak. Good luck ☺☺