Feb 22, 2012

ww: melawat kakak Ahad Lepas



20 comments:

ct rahani said...

terubat rindu kakak!

eMMe said...

ohh kakak masuk PLKN, bagus...

kak ty sihat?

Nazz@Purple said...

msti sronok dia kat sana..bnyak pengalaman ditimba..

Cik Wanie Ghani said...

bila tgk gambar kakak,
ttiba wanie rasa sebak sgt2,
sbb wanie rindu akak & kakak...

rindu nak jumpa lagi :(

POSH76 said...

alahai makin sweet la kakak..cantek uniform diaorg...

*SiRibenMerah said...

comelnya si gadis manis...

atty's said...

@eMMe

alhamdulillah kty sihat jerr

atty's said...

@Cik Wanie Ghani

insyallah kita jumpa nanti

sweethOneY said...

akak g plkn ke.. hehe suka tak dia kty ?

atty's said...

@sweethOneY

alhamdulillah dia suka ,sbb ada geng

mEiZ SHA said...

suke akak kat sana kan..:)
senyum je dia

wantie said...

kekadang tu rasa jelez plak. sebab masa zaman kita sekolah dulu tak de pun menda PLKN ni. kalau la ada sejak dulu. mesti best

Neeza.Areef said...

happy je muka akak mama dia dtg melawat

Cho Zila said...

rasanyer duk kat situ bestkan..kalau dulu ada bestnyer... ramai kawan...

NM02 said...

ooo... dlm latihan ye...

jaga diri ye kakak

wahida said...

harap kakak ok je kat sana...amin...

NzA said...

wah kakak ke PLKN...anak saya brsorak2 sbb xtrpilih ke sana....dasar budak control ayu mcm tulh...xsuka xtvt lasak...hu.hu.hu...

lieyalatif said...

camne kakak kat kat plkn kakty....tgk dari wajah die tu mcm okey ....mule2 la kot homesick kan...

Kamariah Awang said...

Kakak rajin2lah belajar yerr...

Pepel BoNda AmaNi said...

best x...akak kat PLKN tue kak???