Feb 29, 2012

Satay..satay


Kalau dulu aku pernah citer pasal Willy Satay
Nie pulak Satay Anugerah antara my feveret

Dua tiga menjak ni mood nak hapdet blog agak kelaut
sebabnya bz satu hal, asik layan movie satu hal
lepas tu mood nak pergi holiday yang banyak benor halnya ..
dok buat sikit kajian..bacaan..


19 comments:

cheqna said...

beshnya satay..
dan lagi besh bab bercuti tu....

eMMe said...

kat mane kak satay Anugerah ni...
sedap ekkk?? leh cuba rasa..

lieyalatif said...

PEBERET lieya kak sate2 nie...seminggu mau 3 kali pekene sate ....

POSH76 said...

macam2 jenis satay laaa ni....yg penting sodap!!!

mamyharraz said...

sy penggemar satay tak kira satay apa tetap suka! :)

paling suka buat kajian tempat yg nak pergi bercuti terus hati berbunga-bunga :)

Queen said...

yang pasti satay haji samuri dahtak sedap...
kan kak kaann

Sidratul Muntaha said...

ni yg aku tak bape nak hinggap kat log akak atty ni
ade gmbo mkn sedap!
hancur diet!
ahahaha

wanie said...

sedapnye satay..lama tak makan satay

nabilah_2908 said...

uaaaiii....sedapnya tgk satay ni.. :)

ct rahani said...

sedapnya satey.. wah sokmo holiday ye k.thy.. sonok2.. :)

zh-ena said...

wah mlm td baru mkn satay
sedap

Neeza.Areef said...

ni yg tetiba rasa nk mkn sate ni

ALoNa CintamaniszLite said...

woppp...citer psl satey ni...mm, dh lama tak rasa satay yg sedap tetiba ri sabtu baru2 ni gi satu kedai makan member sy tu..oder satay dia..fulamak!! sedap ler pulakk...baru terasa puas makan satay, hehe..

rasp said...

sedapnyaaaaaaaaaaaaa....
iyelah nak berblog mmg ikut mood kan sis....

atty's said...

@eMMe

kat kedai anugerah , kedai area depan billion pkns , kedai tepi sekali

atty's said...

@Queen
dah lama x makan satay samuri

Nazz@Purple said...

nazz suka sgt satay..sedap tak sedap..belasah je..janji satay..huhuuh

*SiRibenMerah said...

sedapnya sate.. nyum nyum nyumm...

Softtouch [Hanim] said...

kak ty suka satay yer....sy xberapa layan sgt satay tp bolehlah mkan jugak...