Feb 16, 2012

Salah siapa



Tajuk metro harinie
sapa nak disalahkan,diri sendiri,cobaan nak berlaku curangler namanya.
Pengajaran kepada bapak2 diluar sana..
----------
Sent from my Nokia phone
.

9 comments:

lieyalatif said...

ish...bende mcm ni le takut kak ty....pompuan yg miang2 kat luar sane dah tak kira ape dah...asal lelaki tu ade kereta, duit n kerjaya sure dieorg nak 'cube'.....laki org ke ape ke mane dieorg amik kisah....tapi tu laa, kene yg idung belang, lesap abis duit kene tipu aduuuuuhhh...

mintak selisih le berlaku pada kita...amin...

Cik Wanie Ghani said...

kalau yg ini wanie x berani nak komen,
hihihihi

*SiRibenMerah said...

tuh la..
lupa diri..
dugaan di penghujung usia..
Allah nk uji iman kita tuh kann..

peringatan buat kita jugak.. :)

mEiZ SHA said...

ape sekalipon yang kt baut kak..puncanya tu dari diri sendiri kan?:)

wantie said...

ishh.. takut & risau gak. tapi kan tak semua mak janda yang miang.

Ada yg baik, berhempas pulas jaga anak. sebab segelintir MJ yang cenggini la merosakkan nama baik Mj yang baik baik tu.

ct rahani said...

macam2 hal kan kak.. dunia skrg!

wahida said...

salah diri sendiri namanya tu...kan dah terkena...

rasp said...

iskkkk mcm2 citer skarang nie...
tapi sebenarnya bergantung pada diri sendiri...

Neeza.Areef said...

skang kt sokabo mmg tulis mcm2..mntk simpang ler