Feb 5, 2012

Kejam tak kalau mama tak jenguk

Panjang tajuk entry
5hb feb, ke Kem Geo Kosmo,padahal takde niat nak pergi,ate akak lagi sebulan setengah jer pun kat kem.

Tapi sebab akak dok sms, tak jenguk dia ke ..?

Itulah hati seorg mak ni,tak sampai hati ,jadi tanpa diduga tak plan apa semua,berdesup pergi jenguk, bawak mak sekali sebab kalau tak sorang2..

Dapat jenguk maklong aku sekali.

Kadang tu betul jugak ,sesuatu yg tak disangka ,seringkali mendatangi kita.

Kadang2 kita merancang, tapi tuhan yg akan menentukan

----------
Sent from my Nokia phone

11 comments:

cheqna said...

hehehehe...
akak rindu mama dia la tu =)

ALoNa CintamaniszLite said...

Hmm..mmg camtu laa jd mak kan..selalu tak sampai hati..

Softtouch [Hanim] said...

hati mak kan kty..mmg cpt cair bila ngan anaknya...sukalah akak dpt jmpe mamanya...

Softtouch [Hanim] said...

hati mak kan kty..mmg cpt cair bila ngan anaknya...sukalah akak dpt jmpe mamanya...

mamawana said...

Calon Ibu Misalli...

http://nurqasehbiz.blogspot.com/

juelee said...

dah jadik mak mmg gitu kan.. tak sampai ati aje kan.. jue dah merasai nye dah... takpe kak, pahala tu..

Cik Wanie Ghani said...

wanie tahu akk x kejam,
hihihihi...

apapun rindu kalian semua,
hurmmmm

ratna said...

Kakak rindukan mama dia kot...kalau saya mmg dah cair hati dpt msg gitu...

ct rahani said...

betul la.. kdg rancang beria pun belum tentu jadik.. kakak rindu sgt ngan mamanya tu..

Neeza.Areef said...

yelah kty klu hari mak pak ley dtg visit cian diorg klu x de parents yg dtg kan..xpelah kenangan dia nnti tu

CuTeMiUt78 said...

biasa la kak.. hati seorg ibu kn... tak smpi hati gitu.. tu kakak dah rindu2 sama mama dia la tu