Feb 11, 2012

Ini Tidak Adil

Kadang-kadang rasa macam dunia ini tidak adil
Tapi malas nak amik port
Nanti kau tau ler bila aku dah takde kat situ
buat ler semuanya sendiri

Agak2nya , kalau aku ler cakap mcmana orang tu cakap
dapat tak aku imbuhan sebanyak orang tu dapat..mesti nan hado punya

Takpe..ada rezeki, mesti ada yang terbaik untuk diri aku .

6 comments:

Dee said...

takpe kty..insyaallah...budi yg baik dibalas baik..lambat atau cepat je..

Aleeya (Yaya) said...

ha kty nak gi mana lak kty?

kak ina kl said...

bersabar ajerlah Atty..tulah ragam manusia kan...wah nak gi gak ke Bkt Tinggi gak yer..jangan lupa bawa wang lebih nak shopping untuk raya

Neeza.Areef said...

npe kty tensen ngn bos ke

Softtouch [Hanim] said...

sabar lah kty...adalah balaasan utk org tu...mgkin rezeki akak kat benda2 yg lain ker kan...

rasp said...

sabarlah sis...
setiap kejadian ada hikmahNya...