Feb 9, 2012

Firdaus serik tengok wayang dengan mama

Rasanya dah sebulan lebih citernya
sejak dari peristiwa kami layan citer seram yang pada aku biasa2 jer
tapi pada firdaus mesti lah seram, diakan budak2 lagi

Masa tu kami ke Jusco memang nak layan movie,
tp kami nak tengok movie ghostprotocol
(aku dah tgk , tapi layankan fir je)
sebelum tengok citer tu
kitaorang layan satu movie nie Sesuatu Yang Tertinggal
rupanya bila masuk je panggung ,
hanya kami berdua je dalam panggung tu
firdaus dah cuak ,ajak balik

Aku pun cakaplah, alor tak seram nya fir , mana seram
jadiknya dalam terpaksa rela,
fir layankan je mamanya sambil tutup2 mata
kadang mamanya yang tolong tutupkan mata .
.hahahhahhaha..kelakar pun ada

lepas abis movie, budak yang jaga panggung pun terkejut,
panggung sebesar2 tu hanya kami berdua..
tengoklah citer genre seram..

sejak tu bila aku ajak fir tengok wayang , kalau citer hantu
memang dia taknak dah ..serik ler tu ..

Dia akan pergi kalau org ramai dalam panggung tu
jadiknya fir cakap , dia nak tgk aku booking dulu ,
dia nampak penuh , baru dia nak follow..
kalau tak , jangan ajak dia..

Tapi lor nie dia nak ler sangat tengok
citer hantudalambotolkicap
adeh..tak kose mak ..


9 comments:

Nazz@Purple said...

dlm panggung ade dua org je?cite tak seram..pun leh jadi seram nazz..

POSH76 said...

budak2 tengok antu apa pun mesti takut....comel jer pi tngk wayang dgn mummy manja firdaus ni

*SiRibenMerah said...

panggung gelap.. tuh yg rasa seram tuh.. hehehe~

Yan said...

kakty... yan baru dload cite tu smlm... tgh mlm td tgk ramai2 ngan mil & adik2 seme...
tp knp yan tak phm endingnye arr..

ratna said...

Ha ha ha...cam ner bole berdua jer?

Zura said...

haah..2 org je kty yg tgk cite tue..sah2lah cite tue xbest erk..haha...xdelah seram mana pun..

wantie said...

lorr.. berdua je dalam panggung?

sejak lahirkan amirul 2005. kami tak pernah dah jejak kaki ke panggung.
saje tak mo ngajar anak biasa ngan panggung.hehehe..

dah 9 thn ni tak jejak. nak tengok le kebal mana kami ni.

rasp said...

sib baik fir...
kalo i rasanya i dah tinggalkan u sis hehehehehehe...
i nie ratu penakut :D

ALoNa CintamaniszLite said...

Kalo takde org nk tgk?? dorang kensel ler kot tayangan tu, eh?? hehe..

Fir, sebenarnya ramai yg tgk skali tp fir jer yg tak nampak!!! hahaha...