Jan 25, 2012

New bicycle

Basikal baru firdaus.
Tapi tangannya patah,camne nak bawa basikal?

Dapat tengok pun dah puas kata firdaus,2 bulan je lagi,nanti boleh bawak basikal baru.

----------
Sent from my Nokia phone

11 comments:

sue-ab said...

mesti duk telek je beskal tu kan...

cheqna said...

alahai ciannya fir
takpe makan ubat..moga cepat sembuh =)

lieyalatif said...

KONPEM fir berkobar2 nak cepat sembuh kak ty bile tgk basikal nie...wat mase ni amik bau le dulu yeak...lepas ni siap le, boleh pusing2 kat taman jalan2naik beskal....

Iera said...

Mesti firdaus happy dpt basikal br..

Dee said...

pilihan warna yg cantik..moga fir cepat sembuh dan bisa menunggang basikal dia tu..

Umi_Aliesha said...

comel basikalnya..nih on request ke kak ty? ke mmg ada warna cam gini..selalu tgk warna gelap2 ja.....mesti fir bersemangat nak cepat sihat....

Deqna said...

nanti dah baik nanti, bawak basikal hati2 tau firdaus....

Redbloodsnow said...

comel seyyy beskal tu :)

mEiZ SHA said...

waaaaaaaaaaa pixie bike..:)

ALoNa CintamaniszLite said...

lama jgk 2 bulan tu...kalo org bersalin dh abes berpantang dh, hihi..

Softtouch [Hanim] said...

wa....cntiknya basikal br fir....mesti senyum2 dia tgk basikal br dia kan....basikal jenis br ni kan kty..pixie ye namanya?