Jan 9, 2012

Cemasnya

Seawal pukul 7.30am,firdaus dah dibawak ke Operation teater.

Rupanya mama dibenarkan bersama2 firdaus hingga ke bilik operation,sampai firdaus dibius dan lena diulit mimpi.

Datang sorang nurse staff, bawak mama ke bilik menunggu.

Semoga semuanya berjalan lancar,walaupun minor operation je,tapi berdebar2 hati mama,apatah lagi yg empunya badan.
.

----------
Sent from my Nokia phone

17 comments:

NeenaAnuar said...

insyallah kak.. moga selamat & dipermudahkan segalanya.. aminn..

marinahunny said...

insyaallah xde apa2 kty..semoga selamat semuanya insyaallah..

marinahunny said...

insyaallah xde apa2 kty..semoga selamat semuanya insyaallah..

mEiZ SHA said...

moga semuanya baek2 aje kak..;)
amin

Lelaki Ini said...

semoga semuanya okeyh2 belaka!

cikbedahlaser said...

hehehe.. teringat memori kena bedah tgn 6 thn lepas.. hahahah
smoga cpt sembuh fir..

aLiMaZ rOn said...

semoga selamat semuanya.....

Wawa_Nadwa said...

kty, semoga semua nya berjalan dgn lancar dan dipermudahkan urusan.
:)

lieyalatif said...

insyaallah kak...semoga sume okey dan fir kembali sihat....ape2 hal update kak yeak....

Deqna said...

tenang kak.. tenang... insyaAllah semuanya Ok...

KSWSK said...

kat hosp serdang ye kak..hrp semua ok.

Puan tia said...

nebes kan..kita ritu tgu hubby..takut sgt..tp alhamdulillah xde ape2..

erienz said...

moga selamat yer kak atty...

hOtMaMa said...

Insya'allah kak ty.. harap2 semuanya selamat..

ibu mana tak risau klu anak kena operate mcm tu.. huhu

ratna said...

Insya allah fir ok...

Cik Sibuk said...

salam kenal,

ha itulah kalau anak sakit, selalu mak pon ada yang boleh sama rasa sakitnya. Adehh ngilu baca entry2 u yg sebelum ni, nak kena masuk besi? ishhh..seriau rasanya.

Neeza.Areef said...

ye kot ek kty..org yg tggu operation kt luo lg debo2 ...yg kt atas katil tu dah bius x ape2..