Dec 29, 2011

Nak naik sekolah,macam2 hal

Malam tadi tangan Firdaus,terkehel,tak jatuh,tak apa,cuma masa dia tengah duduk,nak bangun.,terus terkehel tangannya.

Sekarang ada kat Az ZAHRAH.
Harap sangat tak patah or retak.

----------
Sent from my Nokia phone

.

7 comments:

mEiZ SHA said...

get well soon ye..:)

Aleeya (Yaya) said...

ala ciannye dia kty..hope cpt baik eyh...jgn wt xtvt lasak..suh dia rest jew

mama tisya said...

hrp tkde apa2 yg serius...smoga firdaus ok ye

wantie said...

lorrrr... siannya. tetiba leh terkehel. harap harap dia ok dan dapat pergi sekolah .

lagi bapa hari je kan sekolah nak bukak.

good boy mesti cepat sembuh.

sW33tdARLiNG said...

adeeiii macam2 hal pulak yaa.. mujur jugak tangan kiri, kalo kanan lagi susah nak menulis ke hapa ker...

NeenaAnuar said...

oucchh!! sakittt tu kak! moga Firdaus cepat sembuh ye...

Neeza.Areef said...

oo ini kesah yg crack td tu..alahai fir..nk jd sebab je bgn duduk pn lahaii..cpt baik ye fir..seb baik fir x kidal kan