Oct 10, 2011

Pergi kenduri tapi tak kenyang


Semalam ke Sri Damansara,ada kenduri kawin anak kawan along..
pergi berdua je & along..

Lauk macam-macam ada,selera membuak2 tgk lauk.

Tapi,potong stim..suapan pertama je,terus buat selera ku mati,lauknya manis.tak selera nak makan.

Jadik sebab kitaorang pun dah dekat ngn ikea,singgah jap..isi perut yg lapar.


----------
Sent from my Nokia phone


.

13 comments:

Gieyana said...

perghh sedapnya meatball tue..:)

Zura said...

kalau manis nie mmg susah nk telan..

Cik Wanie Ghani said...

rindunya nak mkn kat IKEA,
huk huk huk.....

sW33tdARLiNG said...

adoii mmg kecewa kalau pergi kenduri tp makan tak kenyang

Softtouch [Hanim] said...

wa...bestnya meatball....telan air liur sy kty..

rasp said...

slalunya utk majlis mmg kena extra attention utk lauk pauk nie kan sis...
tak sronots bila kita menghampakan tetamu.....
suka suka suka meatballs ikea...

Galaxy said...

nice blog....meh la jenguk blog kami lak...mana la tau kut2 teringin nak melancong dgn artis fizo omar ke?

http://galaxies-holidays.blogspot.com/2011/10/bersama-artis.html

adenium said...

hmmm..kakty buat sid teringatkan meatballs.. lama plak rasanya tak makan.. :D

POSH76 said...

rindu nak makan ball tu

mEiZ SHA said...

nape x singgah umah kite?:)

lieyalatif said...

amboi kak...tolak nasi minyak, terus pi mkn meatballs hah ekeekekek...

aduh kak, terliur tau tgk ....lapo!

Azueriena Norash said...

kak yatt....sedapnya meatball tu...aritu nak pegi x sempat..dah lama x mamam nie...nak Daim almond cake perghhh...meleleh...sedappp giloss

pRincESs_N said...

ermm..telan air liur jekk tgk..