Oct 23, 2011

I've fallen in love


fuh..mengugat iman dan jiwa ku
hasil merayau2 kt fb ..terjumpa
sangat2 lah buat saya jatuh cinta
Tapi orang mcm saya yang uwangnya bukanlah banyak 
walaupun harganya tidaklah mahal bagi setgh org 
tapi bagi orang macam saya , tetap kena menyimpan dulu 
baru boleh dapat..

Insyallah ada rezeki , nanti saya rembat..amin.
ke ada yang nak kasi hadiah ke..
besday lama lagi..

.


17 comments:

Syima Syaz said...

kak...pic no 2 tu teramat..
dah lah saya ni hantu handbag

Mommy Lily said...

yang fossil tu lawa betull

POSH76 said...

sis santeklaaa baper hengget ni

POSH76 said...

sis santeklaaa baper hengget ni

POSH76 said...

sis santeklaaa baper hengget ni

eMMe said...

kak ty, beg belang2 tu beli satu utk saya gak! hahahaha....

Cik Puan Zura said...

bila tgk gambar beg tu, zura pandang beg sendiri jap...rupenye dah 3 tahun x tukar beg...kuikuikui... beg beli kat jusco...brand cap ayam jer...tapi masih ok...

KSWSK said...

wa ada nmpak kat parkson alamanda ni kak

eLLy said...

Tak pe cuci mata dulu.. lepas tu baru lah boleh merembat :P

ayang007 said...

Fossil tue cun... "terminat" lah plakkk...:)

wahida said...

akak, jom gi Bandung, henbeg cantik2..murah lak tu...


saya minat la yg first tu..

ct rahani said...

sy pun tgh berkira2 nak beli henbag baru gak ni kak.. henbag yg ader hampir nak jahanam dh..lambatnya gaji.. huhu..

CuTeMiUt78 said...

takpe kak... simpan2 dlu.. nanti ckp blh beli kan kak

zh-ena said...

yg jalur2 tu cantik k.atty

Dee said...

mmg cantik beg belang2 tu..

Softtouch [Hanim] said...

beg fossil tu cntik kak...mesti mahal kan..xmampu kot sy kak...

rasp said...

aduh duh duh...me plaks yg jatuh...
jatuh hati dgn the bags...cantiks...