Oct 14, 2011

Nenek tak sayang dah




Nenek dah ada cucu baru,dah tak sayang dia,
ayat kat atas ayat menyakat si mama dan akak pada firdaus

Nanti fir mesti sedih...

Si firdaus pagi2 mesti nak makan roti canai 2keping, takpun roti sardin.

Malam kang kita tgk nenek..ngn adik yg belum fir tgk..ya..
Tapi fir sibuk nak layan citer Tahajud Cinta..mama pun tak layan tau..penah tgk sekali je citer tu ..masa seri kena pinang tu., lepas tu malas dah nak layan..leh sakit jiwa..

Macam biasa , kty selalu layan kalau episode last je..macam StANZA Cinta hari tu..yang last baru nengok..
Pada peminat Ustaz Shauki..jgn lupas ye..hahahahha...kdg lawak kalau baca timeline kt twitter pasal ustaz nie..

----------
Sent from my Nokia phone

.

21 comments:

sweethOneY said...

hehe manja fir ni kan

~finee~ said...

kty! sape adik yg fir lum tgk tu? curious hehe

atty's said...

@sweethOneY

dia memang manja ngn nenek dia..

atty's said...

@~finee~

finee , my new niece aka cousin firdaus..hehehehhe..

eMMe said...

fir makan 2 keping roti canai!? fuyoo..saya nak perabih kan sekeping pun terkulat2, caya la fir! tgk badan dia tak la bom bom sgt kan kak ty...

saleha_izlea said...

hahahaa....cian fir...mst nenek cayang cucu gegurl lebih...hehe

xsuke tahajud cinta gak..=p

mEiZ SHA said...

hehehe da jd abg xleh majuk2 ar..:)

POSH76 said...

nenek syg sumer cucu

CuTeMiUt78 said...

alahai sian fir ya.. tapi ok gak kan.. dpt geng baru...
eemmm tak layan pun citer tahajud cinta tu.. cam tak berapa best

KSWSK said...

wa mls nak lyg siri secotet2 tu kak...wa tgk youtbe terus sambung semua sekali..senang

SyuQ said...

malam ni tahajud cinta episod last. hehehe

Neeza.Areef said...

haha fir msti jeles bangat..

atty's said...

@eMMe

bambam badan dia..sbb selera makan dia leh tahan

atty's said...

@saleha_izlea
dia risau ilang kasih sayang nenek..

atty's said...

@mEiZ SHA

tu ar..ngn adik kecik pun nak jeleskan..majuk2

atty's said...

@POSH76
itu ar nenek dia cakap camtu..nenek sayang je semua cucu2 nenek

atty's said...

@CuTeMiUt78

kty penah layan satu episode je..

atty's said...

@KSWSK

kyatt arinie baru nak layan tonton kt opis hah.jadi arini kyatt bz

atty's said...

@SyuQ

owh ni mesti peminat ustaz shaukikan,,!

atty's said...

@Neeza.Areef

memang jeles sgt

Softtouch [Hanim] said...

alolololo fir jeles yer....

ending ustaz sahuki tu dgt2 xbest..