Oct 6, 2011

Dirisik orang

hahahahhaha..belum karang entry dah gelak dulu
apa taknya ..ada ke patut, kitaorang memang selalu gini..gurau senda..kasar..+ mengong2

ada kawan aku kol..
tanya..aku nak tak adik dia..
giler apa kau..memang dah tak betul ler kawan aku sorang nie..

aku kan dah berlaki..ko bior benor..
andai kata aku single
pun idak ler aku berkenan kat adik ko..huhuhuuhuhuhu...
tensi gak dapat kawan..camnie...kelakar pun ada..huhuhuhuh..

lepas ni nak buat entry g melaka kampung mertua ku tercinta..
tapi mil dah duk bangi dah pun.
bila ler nak pindah melaka balik..senang takyah nak sewa otel..kalau balik melaka..

chow..tgh ralit pilih gambar..
sebelum tu ..

weekend setakat ni fully booked..huhuhuh..ramainya orang kawin dan dikawinkan.

paling mencabar nak kena drive sampai dah nak sampai taman negara pahang nanti ..sorang lak tu drive..tengah kuatkan mental dan fizikal..lelagi mental..

pelik tapi benar..g kenduri melaka..bagai nak rak sewa hotel ..leh lagi tambah lagi satu malam
pegi pahang nun jauh di sana ..sampai Taman Negara gtu rumahnya ,..idak ler pulak sewa otel..leh pulak pergi balik hari..

reason utama..si akak tengah spm gitu..tak senang hati nak tinggalkan .

.

.

9 comments:

aNaYaNa said...

uit..kenapa boleh dioffer2 plak tu kak?hhehehe

NM02 said...

byk2 tahun, tahun ini saye tak jejak melaka lagi... kalu tidak, tiap tahun ada tau

ZanaNordin said...

phewwittttt
jgn di sangka kak
saham masih tinggi lagi tu..
auw...

lieyalatif said...

wah syok tu kak...mkn nasi minyak le gituuu yeak kak...gantung kuali le gamaknyer....

keh keh keh....kene risik kak?...tu tandenye saham akak tinggi lagi he hehe

ariena said...

loh...ingatkan anak dara kak ty yang kene risik tadi..
rupanyer mak dia...heheh...

ariena said...

loh...ingatkan anak dara kak ty yang kene risik tadi..

rupanya mak dia..heheheh

Zura said...

hehehe...dh berfamili pun kty still di risik ke..

Pepel BoNda AmaNi said...

hahahahahaha wah...saham masih tinggi nie..kekekekekke

Softtouch [Hanim] said...

uiiiii...nape kwn akak tu?agaknya dia mmg bkenan sgt ngan akak ni...