Oct 13, 2011

Bersunat pakai gunting ke laser ?

Pagi tadi masa g sarapan
firdaus dok citer pasal bersunat
sebab insyallah , cuti sekolah bulan depan , firdaus akan bersunat.

lepas tu firdaus cakap, mama nanti nak sunat fir
pakai gunting ke laser

mama : mana ler mama tau ,bukan mama yang sunatkan fir , doc..nanti sukati doc ler nak pakai apa

fir : taknak sunat pakai laser , sebab nanti tak cantik ..
mama : apa nya yang tak cantik
fir : **** tu lah tak cantik kalau pakai laser..senget benget nanti potongannya
mama : mana fir tau ?
fir : fir tengok kawan fir punya, jadik fir cadang nak pakai gunting je..
mama : berani ke..?
fir : boleh punya, janji cantik..
mama : kan ke dalam seluar..sapa nak tengok pun!
fir : fir ari2 tengok..mesti lah nak cantik..taknak senget benget..

mama : @!#@#%%$% dalam hati benornya idak le tau lagi..lama dah tak sunatkan anak..dulu si adik je bersunat..

budak2 sekarang advance, semuanya tau..
nie fir dah sebut suh create acc fb lak ..dah lama dia suh..
arini kalau ada masa mama buatkan .

.






16 comments:

aNaYaNa said...

haha dia tengok nak cantik tu yang tak tahan tuh..

nUR_rOsALiNdA said...

Wakakakakakaka~
Kelakar la Fir ni
Tergelak kita baca conversation nih..

Neeza.Areef said...

wakakak kty oiii..kemain fir nk 'cantik' jekkk...siap kwnnye tnjuk la plak..senget benget..adehhaiii..aku gelak sorang2 nih

Ietams said...

sekarang sunat dah pakai laser juga eh.. baru tau

Sidratul Muntaha said...

ahahhahaha
siot jer
adoyaii
seb baek dlm lab ni takde org
klu tak
adoyaii
dah nak pech dah lab ni aku gealk2 sorang2
selamba kodok betul la fir
ade ker dia ckp ari2 tgk
dgn konfidentnya plak tu!
adoyai!!

Zura said...

hahahaha...boleh cm tue plak..betul jgak fir ckp cm tue...dia yg nk tgk...kahkahkahkah...

Anamarza said...

ada beza ya sunat pakai laser ngan gunting tu? anak sy lmbt lg nak sunat, tapi klau anak pompuan ada la pengalaman skit

Umi_Aliesha said...

hahahaha...sabo jer fir nih...dgr kalo clamp lambat baik kan...lambat kering kot..

pRincESs_N said...

OMG!! ade2 jekk bdak2 ni heh...

Dee said...

clamp tu ke yg dia maksudkan laser..tp dee tgk yg buat clamp tu cantiklah kty..bersih..cepat baik, mudah nak jaga..

mEiZ SHA said...

hehehehe
nak gelak besooooooooo dgr fir cakap laa kak...:)

kang jgn nanges uda..hihihih

Amy Syaquena said...

alamak asal saya baru tau nie hehe...

Joy said...

adus.. fir..sorry auntie nak tergelak bila fir kata nak cantik sbb hari2 tgk!

Lyn Yusoff said...

dulu my nephew doc buat yg clamp tuh..
cepat baik & bersih jer...
ade ke yg laser eh.. hehehe

rasp said...

hahahahahahaha....
owner's satisfaction adalah penting...
hahahahahahaha...

CuTeMiUt78 said...

keh..keh..keh.. fir..fir.. macam2 la dia.. siap blh request tu..