Sep 23, 2011

Workout di pagi hari.

 gambar di atas bukan rumah saya..tapi rumah mak saya.

Malam tadi area umah , aku tade air..
pagi tadi seawal pukul 4 pagi dah bangun nak cek air ada ke takde ..

sekali tengok hall depan ..penuh air..
terus geleng kepala..

nie mesti orang atas..ler ni ..
asal takde air..gatal tangan buka pipe sinki ..lepas tu tak reti nak tutup.
terus along pergi naik atas..tengok diaorg laki bini dah menyapu2 air..campak kat tangga..takde sivik langsung..

malas nak cakap banyak..
lagipun hari ni kan jumaat..think +
anggap je ler kena senaman di pagi hari yang hening..
dapat memecahkan lemak2..degil dibadan..

.

10 comments:

Anamarza said...

susah berjiran dgn org penting diri sendiri je :(

Pepel BoNda AmaNi said...

pehhhhh memang bikin panas la ngan manusia penting diri sendiri dan xpandai jaga kebersihan nie...

ct rahani said...

mmg sakit hatikan kak klu dpt jiran yg mementingkan diri sndri ni.. klu kena kt batang hidung sndri baru tau.. huhu..

sweetfiza said...

susah gak yer dapat jiran camtu ...

KSWSK said...

pelupa sungguh jiran mak akk tu kan..asyik la lupa tutup pili

zh-ena said...

MMG PAYAH LA KLU BERJIRAN ORG MCM TU

Umi_Aliesha said...

mak aih...senangnyer diorg buat keroje...lenkali k ty simbah plak air ke atas...

Lina said...

sabo jerk...cantik kaler dinding...hihihii

Softtouch [Hanim] said...

aduiiiiii...diorang xminta maaf ke kty?sabar jelah...

ALoNa CintamaniszLite said...

Ish..ish..banjir jgk ye kat umah cenggini, hehe...