Sep 27, 2011

Kejadian di Bilik No 806

Malas nak citer lebih2..
Plan semua adalah mengejut..secara tiba2..
terus masuk bilik No 806..

terus layan kepala..

mutu gambar tak berapa elok..sbb tangan yang snap gambar tak bedung..gegar..sbb asyik ketawa je..kejenya

 dari kiri masviona ,attyfir , cintawanie dan penyanyi yg 
menghiburkan kitaorg dan menjamu kitaorang hari itu 

 lor..tengok ler memasing..kitaorang bebalas fb padahal depan mata je tu..



hanya 2 jam je kot kitaorg berhibur..
thanks to semua yang terlibat memeriahkan suasana..
insyallah ada rezeki kita jumpa lagi ye..

.lepas abis karok..kitaorg g terjah rumah kaseh@transformasi kaseh
thanks to kaseh dan mama beliau kerana sudi layan kitaorang.

.

11 comments:

Pepel BoNda AmaNi said...

bestnya karokkkkkkkkkk

Lina said...

ohhh pegi karok rupanya...meriah hehe

NM02 said...

kan betul tekaan ku

saya mcm dah agak, si baju pepel tu cik wanie

ct rahani said...

bestnya karaoke.. nak2 klu karaoke ramai2 ngan kawan2.. sure happeningkan kak.. hiks..

lieyalatif said...

wah hot2 blogger sumenye...sonok dpt gather2 cenggini kan kakty...sure riuh korang borak2 nieh....

Sinar Raudah said...

Penangan FB sampai depan mata pun nak berfb jugak hehehe...

KSWSK said...

ooo sesi berjoli2 yer...

ZanaNordin said...

baru bc citer nie kat blog MV..
kemain lagi yerk memasing..
mcam terasa keseronokkan korang ler kak atty..bestnya...

Softtouch [Hanim] said...

bestnya jmpe blogger n karok..bila lah leh jmpe akak nor n wanie tu n blogger2 lain...teringin nk gather sama2...

mummysyafie said...

kak ty, nor ada amik beberapa pic kat fb taw. sori tak minta dulu..hihiih

next time bleh terjah sini lagi..tapi kena amik bilik besar sikit

sW33tdARLiNG said...

kakak dah sihat ya...? alhamdulillahhhh