Sep 6, 2011

attyfir beraya

Tahun nie walaupun tak beraya jauh macam taun lepas
tapi sempat jugak lah bergambar 

ini antara gambar-gambar raya attyfir & family 
ini antara gambar raya kami..yang lelain letak kat fb..





antara gambar2 raya kami 
itu pun x cukup korum sbb adik beraya umah nenek ayah

ingat nak buat photoshoot gambar raya
tapi sebab ada kejadian yang tak diingini terpaksa ditunda

itulah kadang..kita hanya merancang tapi tuhan yang menentukan 
tapi bila sesuatu terjadi pada kita..
time ni baru kita leh tau..sapa kawan kita time susah senang bersama.

.eh..apa lak kaitan gambar raya ngn ayat2 cinta yg aku tulis kan ..
takde kaitan..tapi..bermakna..

.

18 comments:

cheqna said...

comel kakty ngan akak tu..
cam adik badik =)

..nOj.. said...

salam, slamat ari raye kak. cantek nye baju raye tu. sius cantek sgt

ZanaNordin said...

amboi kak atty...sedondon ngan akak ...cam adik beradik dah..sama2 vogue gitewww....

pRincESs_N said...

comel giler baju kty gn akak same...selamat ari raya kty..

NM02 said...

tgh kumpul mood nak citer hal raya ni... huhuhu

Nana said...

akk...saya suke sgt baju akk sweet giler
dua2 kaler peberet saya pepel ngan biru

MrS. F!zA said...

solat raya di masjid besi kah??hikhik..

sedondon kty ngan anak..sama naik je..hihihi..cantik baju..

selamat hari raya kty..maaf zahir dan batin..

*ayu the sun* said...

ayu suka baju akak & nurul!!!
lawanyaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


hehehe
selamat hari raya kak ty & family
maaf zahir batin..

mama tisya said...

sedondon ngan kakak ye

Cik Puan Zura said...

waa kak atty...lawanya baju raya sedondon dengan anak dara.... hehehe...best nya tengok gambar2 raya... tema purple yer...lawa...

Pepel BoNda AmaNi said...

wah cantiknya kak....suka eida tengok...

nabilah_2908 said...

tahun ni..ramai yg berbaju purple.. ;)

Iera said...

amboi cantiknya bj kak ty & kakak..Selamat Hari Raya..

Joy said...

ceria la gambar raya k.atty

CuTeMiUt78 said...

wah.. baju kakak ngan kty sama sedondon gitu.. cantik aaarrr... apakah kejadian yg tak diingini tu kak... ayat2 cinta bermakna tu..

Lina said...

cantiklar baju raya kak ty

Softtouch [Hanim] said...

kty n akak nmpak mcm adik n akak jer...

saya pun suka bj raya kty....cntik...

Cik Puan*PIE said...

cntik baju kty.selamat hari raya kty.