Aug 16, 2011

Pening Kepala Soping ngn laki

Kejadian berlaku di Sopink Compleks
Sepasang suami isteri , berjalan2 sambil mencuci mata

Sekali tiba di satu sudut..
si suami ternampak satu blouse berharga dalam rm100+ plus 20% discount

memang ler cantik baju blouse tu.
tapi si isteri yang benornya mcm ndak taknak ..sbb harga hanya utk satu blouse mencapai ratusan ringgit
cam tak berbaloi je..kata bukan org berada kan..kena ler jimat amalan mulia

lepas tu pusing2 lagi jumpa yang sesuai ,patern lebih kurang yg asal dgn harga jauh lebih murah
amik je yang tu

lepas tu , si suami suh lak pilih seluar

tang ni yang jenuh ni ..

seluar pertama si isteri pilih
lepas terai tunjuk kat si suami..
suami geleng kepala..tak sesuai

adoi..tepuk dahi .
terai lak seluar ke 2..tak kenan gak kat mata suami..

terai yg ke 3 ..tak kenan gak ..adeh .tensen si isteri nya dok menerai ..

ni yg leceh ni kalau sopink ngn suami..ni nak beli seluar siapa benornya nie

bang ..len kali u kasi je duit ..i pergi sendiri jer..

Malam tu , sbb tensen ngn suami ..
si isteri tadi pun melepaskan ketensenannya dengan menyopink tudung 4 helai..laki suh beli seluar..tp duit itu sudah dibuat beli tudung..

dan membeli baju raya ..yang pada awalnya tak terniat pun nak beli baju raya taun nie..
tapi seluar..nan hado pun beli ..malas lah .




now mood merajuk jap..sampai suami belikan baju raya kaler merah idaman hati si isterinya..

.

25 comments:

cheqna said...

hahahaahha
kakty merajuk ngan along erk???

Umi_Aliesha said...

wahhh...dari seluar dah berubah menjadi tudung n baju raya aaa..hebat k ty...

pRincESs_N said...

tu laa die..bile laki nk len..kita nk len..taste x same..N gn za pon sll telagah gtu...hihihi

Pocket said...

abang nyer bagi pendapat..
kamu gak yg tanyer..

dah bila bagi pendapat, tak nak plak.
bila kita perli suar tu tak elok..(Selepas beli)
marah kan kiter plak.. pasal tak bagi tau awal awal..

huhuuu..

SyuQ said...

hahahaha. normal la kak. suami nak tgk isterinya cantik...

lieyalatif said...

KEH KEH KEH ...kemain ko kak...


okay tu kak, sure dpt baju merah yg diidam2kan.....camne laa rupe kak ty merajuk...musti comey ni ekekeekek

Zura said...

kalau merajuk lg boleh dpt lg baju..kihkihkih..

fiza said...

Lpas ni bley majuk slalu kak aty...dpt barang baru...hehehehe...

nabilah_2908 said...

hehehe,,,tak tau la pulak..lelaki pun cerewat dalam bab2 beli baju ni... :)

L said...

jln tensen2.. huhu

sy syg awak?
http://lolz-l.blogspot.com/2011/08/kasih-sayang.html

Yatie said...

hehehhe...situasi biasa..senang pi beli sendiri.kekadang dok pk sapa nak pakai sebenarnya

yatie, sawanila.com

Dee said...

bestnya suami belanja shopping raya..jgn merajuk2 tau kty..hehehe..

Softtouch [Hanim] said...

kalu soping ngan asben mmg mcm tu kty..agak ssh sikit..sy sellau kene mcm tu...last2 merajuk xbeli lgsung dah...huhuhu

Cik Puan Zura said...

kuikuikui....
ni kisah kak aty ngan along ker...

KSWSK said...

hahahahha..majuk..majuk di bulan ramadhan

h4ni3 said...

bestnya ada orang sponsor shopping! :D

Cik Wanie Ghani said...

hihihihi,
akk majuk ngn along yer,
sabar yer,
kjap je tue kan,
:)

mummysyafie said...

kak, terbalik kisah kiter ni kak. nor plak yang belikan tuk suami. dier tak hirau pun nak raya. kerja 24 jam tak henti..

Lyn Yusoff said...

alololo.. majuk yer..
tak mau majuk2 yer kty..
biasalah shopping dgn laki camtuh...

ikiqzana said...

best sekali sekala merajuk sis.. baju warna merah.. mesti cantik dipakai di pagi raya.

Queen said...

klu yabang...semua ok... pastu dah tak tau nak pilih yg mana..hahahhah

MrS. F!zA said...

hahaha merajuk2 pon dpt gak baju raya color merah

sW33tdARLiNG said...

hahahaha... susahnya pulak kalau suami pandai pilih ni..

kalau kena tang saya, manjang nya tak tahu.. "tak tahu, ikut laa" lagi pening..! takleh mintak pendapat langsung

Pepel BoNda AmaNi said...

ahahahha si suami tue..lebey kurang sama jerk dengan en dedi...pehhhh tension klu soping ngan dia...

rasp said...

mana tau majuk2 tu dpt plak 5 pasang seluar hehehehehe