Aug 1, 2011

Hanya Penyebab

Sana sini mesti orang hebohkan pasal putusnya pertunangan apex ngn tunangnya elia tu

kita tade kat tmpt diaorg  , kita tak tau apa masalah sebenarnya kan

kadang semua yg jadik hanyalah penyebab

pegang satu prinsip je..

“If you love something let it go. If it comes back to you it's yours. If it doesn't, it never was.”



sedih memang sedih..tapi satu2 perkara jadiknya tu
akan lebih menjadikkan kita matang menjalani hidup yang penuh ranjau dan duri
setiap hidup ini pasti ada dugaan dan cabarannya

KEHIDUPAN pasti ada cabaran, suka dan duka. Tidak bernama kehidupan tanpa cabaran, ia ibarat warna-warni yang menghias diri.

Namun, seberat mana masalah yang menimpa, jangan mudah berputus asa. Rahmat dan nikmat Allah sentiasa meliputi kita.

.

14 comments:

PurPlè said...

betul3x setuju...

Zue AnnaLeeya said...

setuju tuh kakty....
kita x tau masalah sbnar diaorg kan???
klu ader jodoh tuh tak ke mana...

Cik Wanie Ghani said...

yes btul tue kak,
kita x lalui apa yg mereka rasa saat ini,
yg kita hanya mampu,
doakan yg terbaik utk mereka....

Zura said...

dugaan yg mmatangkan fikiran kite..ape yg terjadi itulah yg terbaik..

Cik Puan Zura said...

mesti ada sebabnya putus tu kan kak... daripada bercerai kemudian hari..

kak atty, selamat berpuasa yer... :)

cheqna said...

betul kak
incik tunang cheqna pun cakap camtu...
sedih memang sedih..kita tak tahu apa sebenarnya yang berlaku antara mereka...
cheqna selalu doakan yang terbaik buat cheqna dan incik tunang =)

marinahunny said...

xde jodoh kan kty, walaupun org nmpk mcm sesuai sgt tp perancangan Allah lg hebat..

selamat berpuasa buat kty sekeluarga..

Dee said...

betul tu kty..maybe ada jodohnya yg lebih baik kot..

mEiZ SHA said...

btol tu kak.
setuju sgt2..;)
eheheh

yg penting kena redha..
qada' & qadar tu kan kerja allah..

saleha_izlea said...

setuju sgt....stiap yg berlaku pasti ada hikmahya..Tuhan Maha Adil..

Eye_nee said...

Betul T..terima setiap kejadian itu dgn harapan agar mendapat yg lebih baik dari yg sebelumnya...

sweethOneY said...

itulah kak kita tatau kan apa sebenarnya jadi antara dorang tu..

cikbedahlaser said...

btol..btol.. klu dh jodoh tak kemana.. kan

mummysyafie said...

sian kan kak ty..tapi diaorg muda lagi. takpe la..kalau ada jodoh tak kemana.