Jul 1, 2011

Teringat zaman masa sekolah dulu

Semalam hari Temasya Sukan SKMBBB
aku dok jenguk facebook si Aufar Rose budak pasan menantu den nie ..hahahahahhaa..ada ker 22 ribu plus serba 2 hantaran , lappy,kamera besaq, ipad,iphong,
Apa anak unty dapat , unty mesti dapat
huhuhuuhuhuhu..demand

Sekodeng apa diaorg buat semalam masa sukan sekolah , bila tengok gambar2
tingat zaman sekolah aku mmg aktif olahraga dan lompat jauh jugak merentas desa
sebut pasal merentas desa ,setiap tahun aku wakil sekolah ,
dan betul2 dihantar untuk merentas desa
lari dalam kebun getah atau kelapa sawit..dah ler kita tak kenal pun sapa yg lari sama ate wakil sekolah ,ada ramai org dari mcm2 sekolah..nasib ler zaman dulu mana ada org jahat sgt kot..
kalau zaman sekarang dok lari dalam ladang kelapa sawit mau kena tangkap
kena rogol..isshhh bahye..nasib skrg lari merentas bandar
sbb sekolah banyak kat bandar .

dulu pun aku wakil utk perbarisan rumah sukan
tapi aku rumah kuning..lupas sudah apa namanya


Tapi anak-anak sorg pun takde mewarisi bakat mamanya ..takpe ler korang..buat ler apa2 yg terbaik utk korang demi bangsa ,negara dan agama.

larian 4 x 100 berganti ni paling aku suka

uitt..lari topik lak.lama dah tak letak gambar sendiri

picture sukan sekolah ciluk kat fb aufar rose
budak yang selalu sms, lepas tu siap tulis from menantu unty
memang nak kena pelangkung ngn den

.

13 comments:

Pepel BoNda AmaNi said...

skrang nie musim sukan agaknya kan...tiap2 hari masa hantar amani tengok kat padang sekolah...budak2 sibuk dok berlatih...

Ms.Lilies said...

ye betul...kita merentas desa dulu lalu kwsn kampung kawasan kelapa sawit....elok je tak kena culik kan....skrg dalam bando pun kena huhuhu

CuTeMiUt78 said...

kenangan dolu2 ya kak

KSWSK said...

wah akk..senang la calon menantu dah standby jer tu..hehehehe

Nana said...

hehe saya ni time skolah atlet kak
seme saya masuk
4x100 tu peberet
saay rumah oren dapat no 1 heee

rasp said...

zaman dulu lagi adventure kan sis...
tapi tu laaa zaman dolu...
lagi selamat dari skarang rasanya...
u look gorjes dlm pics tu...
mana pics latest :)
mesti makin gorjes!

wahida said...

hahaha!! bukan main ko demand ye kak, nak serba dua bagai...hehe...

R.R.Z said...

hihiks..kadet polis, bola baling..bola jaring..

pastu 100/200meter.

*sygnye, dulu kamera x canggih..lau x mesti banyak simpan pic kan kak*

Gina said...

zaman sekolah memang seronok

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ said...

salam atty
lama teman tak singgah sini
muga atty sehat selalu.....
** skarunk ni musim sukan2 kat skolah erk....
teringat masa zaman skolah dulu...umah hijo (hehehe)

Softtouch [Hanim] said...

anak sy pun br sukan kty..sy plak dulu xaktip sukan....sy xbape suka aktiviti dibawah cahaya matahari nie..hehehehehe ...patutlah bdn mcm ni....:)

Cik Wanie Ghani said...

zaman dolu2 mmg best,
rindu sgt2 saat2 itew,
mengimbau kembali kenangan lalu:)

mummysyafie said...

saya dulu ikut gak merentas desa kak, tapi takde la desa sangat. lebih kepada jalan raya je..hihihi..