Jun 13, 2011

Indahnya

Sesekali bercuti dalam hutan, memang besh.

----------
Sent from my Nokia phone

.

16 comments:

marinahunny said...

best kan..

yantz-yeem said...

eee bestnya...dah lama x berendam dlm air terjun sejuk gini...

Dee said...

nak2 musim2 panas ni kan kty..

Cik Wanie Ghani said...

mmg best akak,
dpt menghirup udara yg nyaman,
bestnya,
tenang rasanya:)

Angah said...

hutan manakah ini? cantik.

pRincESs_N said...

wahh..utan mane ni k.ty?

mEiZ SHA said...

katner ni kak??
:)

Joy said...

mmg indah..tp mesti sejuk!!

siti murni said...

sejuk mata memandang...

azlina said...

memang best kan atty jiwa pun rasa t enang je..

Softtouch [Hanim] said...

mmg sgt indah...sejuk je mata

saleha_izlea said...

k.t...kite da ade belog..tp byk yg kene update..nnt mintk tlg cer ajarkn bole x...:)

atty's said...

@saleha_izlea
boleh je leha,kalo x tau ,leh pm kty kt fb

eLLy said...

best nye klu dapat dok berendam kat celah celah batu tu ;D

rasp said...

greeennnnn...best!
sejuk mata memandang!

ALoNa CintamaniszLite said...

sy mmg suka deruan air sungai tp..kat sungai jgk ler tempat bahaya yang tidak diundang sering terjadi tat kala ni.
Jadi, kena ler berhati2 kan..di mana jua berada. Semoga selamat semuanya.