Jun 24, 2011

Bawang nak buat apa?


Beli satu bundle bawang kat econsave,utk fir bagi cikgu.
Semuanya untuk hari kantin.
Budak tahun 2,wajib kasi bawang.
Along dok asyik tanya nak buat apa..ntah..manaleh orang tau..nak buat kenduri kot.

----------
Sent from my Nokia phone

.

21 comments:

SyuQ said...

first time dengo student kene bawak bawang...

KSWSK said...

umang ai..dah mcm nak bt knduri kendara da ha...hehehehhe

ALoNa CintamaniszLite said...

uiks..wajib kasi bwang tu takpe ler..tp sampai satu bundle sorang ke?? budak tahun 2 ada brp ramai?? uii..kenduri kawen jemputan 1000 org pun tak guna bawang byk tu?? hmm..

Nak juai bawang ke?? mcm psr malam tu? ngee..

Dee said...

masak2 kat sekolah ke? pelik bin ajaib..selalunya cikgu suruh bwk makanan..tp maybe dorang nak gotong royong masak2 kot..

wahida said...

semua budak tahun dua kena kasi bawang? ish..nak buat apa lah tu ye banyak mcm tu sekali...

Cik Puan Zura said...

nak buat kerepek bawang kut kak..hehehe

pRincESs_N said...

hari kantin..ank murid kne bwk brg2...then nti nk bli mknan..ank murid kne byr x?

atty's said...

@ALoNa CintamaniszLite

sukati nk kasi byk mana

atty's said...

@pRincESs_N
nanti kna beli kupon,utk beli mknan

Gina said...

macam-macam la sekolah zaman sekarang nie, pelik sungguh

Softtouch [Hanim] said...

dorang nk buat masak2 kot kty tulah bduak darjah 2 kene beli bwg....

Lyn Yusoff said...

nak jual bawang ker??
hahhaa

rasp said...

uish bior betul sis...
kalo 50 murid bawa bawa sebanyak gitu...
tak ke byk...ermmmm curious gak dorang nak masak apa kan...

Cik Wanie Ghani said...

uish nak buat apa bawang tue byk2 kak,
hihihihi,
1st time dgr nie,
hurm...

mummysyafie said...

beli satu guni tu ke kak? agak2 tuk buat apa yer? macam2 plak aktiviti skrg ni

sW33tdARLiNG said...

haiihhh nak buek apo tu ngan bawang?? nak jual bawang ke kat hari kantin?

nabilah_2908 said...

semua budak2 tahun 2 kasi bawang...? huhu...bape banyk la kan bawang yg cikgu dapat kumpulkan..huhu.. :)

eLLy said...

wah pandai sekolah sekarang nie kan.. main mintak jer kat anak murid ;p bijak bijak

CuTeMiUt78 said...

wah.. byk nya bawang... tuk hari kantin.. budak thn 2 kena bawa bawang la plak.. klu satu kelas tu ada 30 org murid.. mau blh buat kenduri tu kak

Lina said...

fuhhh klu sorang murid bawa 1 bundle bawang...baper dah kantin dpt...xyah beli bawang setaun nampak gayanya huhu

Pepel BoNda AmaNi said...

ooo ada jugak nyek gitu..anak murid kena bawak bahan2 masakan..kekekke ingatkan bawak makanan jerk...