May 12, 2011

Awan berarak mendung kelabu

Masa besday kitaorang aritu kitaorg jalan-jalan , 
makan-makan lepas tu tengok Movie Thor
Citer nie memang agak menarik jugak ..
aku kasi 3 bintang dari 5 Bintang.

Tajuk tiada kaitan dengan citer!!


Gambar , ada tak sebijik macam awek thor 
tengah merenung langit , menunggu thor turun ke bumi ..

Gambar ni di ambil maybe 3 minggu lepas
terpegun tengok awan yang cantik tu..

Model dalam gambar..anak gadis ku sendiri..

.

.

14 comments:

Lina said...

penah gak tgk awan cam tu ms balik keje...gelap giler pas tu awan tu berarak...rs cam nak ribut kuat jer

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ said...

model gadis gambar dari belakang, gelapnya cuaca mesti hujan lebat

SyuQ said...

wahhhh
cantik gambar tu kak!

Joy said...

pandai la k.atty snap pic...lawa!

Nana said...

eh eh..ye la kak..cantik btol awan tu

h4ni3 said...

besarnya anak dara k.ty
dah boleh dapat menantu lom? ;)

Cik Wanie Ghani said...

amboi panjang sungguh rambut kakak,
rindu nak jumpa akak,kakak & fir...
hurm

Zura said...

uish kty..takut plak nengok awan tue..

rasp said...

subhanallah...mmg cantik tul ciptaanNya...

gigitjari said...

cantik pic

Softtouch [Hanim] said...

cntik anak akak...:)

wahida said...

si cici tu walau nampak belakang je tapi tau dah mmg cantik..

awan pun cantik...

Ena Qalinsya said...

lawo rambut anak gadis ko ty ihikss

mummysyafie said...

cantik pic ni kak, ni macam kat kajang je. tu manjaku nampak kat corner