May 9, 2011

Tak pernah rasa jemu

Sedikit gambar masa percutian Kami 2 minggu  ke 3 minggu lepas
Di tepian pantai

Berulang kali pergi pun tak penah jemu-jemu ..lelagi firdaus..
ini pun sibuk ajak pergi lagi ..

Belajar rajin-rajin..nanti kita pergi lagi ye..

Indahnya ciptaan tuhan

Budak yang tak reti2 penat..kalau dah jumpa air

gadis yang feeling model terkenal..

Gambar di snap bukan menggunakan Camera Dsrl

lokasi berdekatan rumah mertua ku..kiranya balik kampung ler..

.

19 comments:

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ said...

wah bestnya pi pantai ktia dah lama tak pi...rindi woo

Ms.Lilies said...

pantai mmg best kak...saya pun suka pantai :)

cheqna said...

bercuti memang besh kan kty...

Queen said...

budak dapat air..die tak kire dah panas ke...bahangke...asal dapat masuk air..hahahah...legam pastu pun takpe.... =)

eLLy said...

Alooo lalaing im back!!!


Oh saya rinduuuu sama laut...

sW33tdARLiNG said...

kalau main pantai, seharian pun tak terasa.. tau2 hitam je laa nanti

NM02 said...

rumah mertua yu dekat ngan pantai.. acuh.. sonoknye kak...

momguess said...

aku suka pantai sgt!!!
dan aku suka kampung!!!

Cik Wanie Ghani said...

wanie dah lama x pi mandi kat pantai,
rindu rasanya tau,
hihihihi

nabilah_2908 said...

sy pun suka ke pantai...tenang jer rasa... ;)

jom ke APA KATA HATI pulak ;
NASI AYAM UNTUK IBU

Nana said...

wah beznye
saya suka duduk 2 je klw g pantai
malas nk mandi hehe

mummysyafie said...

gambar mama nya mana? edeh..nak tengok gak

Lyn Yusoff said...

klu main kat tepi pantai.. mmg tak rase kepenatannya..
bestttttt

Zura said...

mmg indah ciptaan Nya..

Alona said...

Hehe..mmg nampak Fir tu seronok betui..

Softtouch [Hanim] said...

bestnya kampung kty dekat ngan laut...sy suka laut!

adenium said...

heepi mother's day kakty .. :D

Redbloodsnow said...

lamanyaaaa zie tak gi pantaiiii...huhu

MrS. F!zA said...

kty dslr.. cntik gak gmbr wp bukan dr dslr..kekeke