May 23, 2011

Settle satu perkara

Hari ni bos dua-dua masuk opis..
tapi cam biasa...aku idak lah bz sangat ..tapi start esok bz..nak siapkan payroll..

Cuma dah seminggu dok survey homestay atau Hotel kat area kampung
Sebab nanti time  kenduri Cik Lan..ingat nak bermalam barang satu - dua malam..

Akhirnya aku dan adik sepakat untuk booked satu homestay ni..
Harap keadaan homestay ngn gambar adalah sama..supaya tidak lagi berulang kes  mcm masa aku ke Penang aritu, indah kabar dari rupa..

Ingat nak tolong bangsa sendiri..tp bangsa sendiri taknak tolong diri sendiri kan..
harap semua yang dirancang akan berjalan seperti yang diplanningkan...

lama dah tak lepak kampung sendiri lama2..selalu asyik balik kg.balik hari jer..

.

.

9 comments:

Ms.Lilies said...

cuti sek nnt ek kak...
selamat semuanya :)


kdg camtula...kita beriya nak nolong...depa sendiri sombong bebeno

etiey.com© said...

along datang untuk menolong.. hehhe tingat pula iklan nih...

L@dykiki said...

selamat bercutiiii atty ;)
hirumlahhh udara kampung yangggg nyaman... hirum sampai kinyang.. hihihi ;)

mEiZ SHA said...

nak balik kampong gak laa ..;)

Lina said...

uikss blog kak ty tuko baju ek...rs cam beso dpd bese tp ok...sy suka :)

slmt bercuti yer kak ty

Pepel BoNda AmaNi said...

best ooo cuti2 kat kampung

mummysyafie said...

saya plak dah lama tak balik kampung..hihihi....sengaja nak balik raya je, biar perasaan rindu tu semakin tebal

ALoNa CintamaniszLite said...

hehe..ramai yer yg survey homestay skang ni..utk cuti sekolah ni ke atty?
sy pun cenggitu ler gak..tp dh dpt dh..huhu..lega ler sket. Hrpannya cam atty jgk ler..mcm dlm gambar internet tu, kan..ngee

Lyn Yusoff said...

blog sudah berwajah baru... cantikkkk