May 30, 2011

Renew

Sapa belum renew lesen memandu.
kty punya lesen memandu mati pada 6 june
Alhamdulillah pagi tadi dah renew

Memula ingat nak renew satu tahun je
Sekali sebab awal pagi sangat , diaorg takde tukar duit kecil, renew je lah 3 tahun sekali

Alhamdulillah settle satu keroje.
Minggu lepas , weekend ada lah jugak aktiviti
Tapi tak sempat upload gambar..nanti dah upload gambar baru seronok buat entry .

.

10 comments:

mama tisya said...

sy slalu renew 5thn:)

Redbloodsnow said...

whoaa...renew 3 tahun sekali gus ea. zie lak selalu renew setahun je...hikss

atty's said...

@mama tisya

amy renew lagi lama ye..kty paling lama pun 2 thn..takut lupas

atty's said...

@Redbloodsnow

kty pun palng lama renew ,2 thn je..

Joy said...

dah renew last feb ;)

rasp said...

saya dah renew...tapi tu pun terlupa...lewat sebulan gak le :)

Lyn Yusoff said...

Lyn baru renew last 2 weeks kak..

Softtouch [Hanim] said...

sy sellau lupe bila lesen sy mati..selalu terlajak tarikh...

mummysyafie said...

saya pernah kak bawak keta takde lesan. dekat nak lapan bln gak lesen dah tamat tempoh saya tak sedar. :)

sweethOneY said...

senang kty pasni 3 thn x yah pikir dah nk renew :D