Apr 5, 2011

Surat Darinya

Hari jumaat lepas masa firdaus balik je dari sekolah 
Tak sabar-sabar nak kasi tau mama dia
Padahal mamanya dah tau ..sebab ayah kasi tau 
Tak tanggal kasut apa semua..excited kasi surat suruh mama baca
nie lah beritanya 


Sekali hari isnin , fir tak pakai lagi baju pengawasnya 
ate cikgu kata nanti dulu..tapi ada yang dah pakai..
itu yang aku kena cari gak hari nie..
aku pergi je kat Uniform Galery kat Sek 8 tuh

Firdaus bukan je pengawas kat sekolah , tapi dia juga merupakan Ketua Kelas 
Yang paling buat firdaus happy 
lepas ni fir takyah pakai samping kaler pink..
firdaus dah pakai samping kaler merah..baru lah berani .
.

14 comments:

Ciklinn said...

wah bagusnya fir... semoga terus cemerlang....... ya merah baru garang kan fir... caiyok2

mummysyafie said...

taniah fir...semoga jadi pengawas yg berkaliber.

kak ty..pas ni fir akan terbawak2 atitude pengawas nya sampai ke rumah. hihihihih...

Lyn Yusoff said...

teringat zaman sekolah rendah n menengah.. seronok jd pengawas ni...

mEiZ SHA said...

oo jd pengawas...:)
tahniah fir...

mommyYen said...

hehe..cute.bersemangat dia kan..

Alona said...

caya laa fir..
tahniah laa ye..
pakai sampin merah lagi..hehe..

azzey said...

pengawas n ketua kelas tu. cayalah!

klik ur HB

Joy said...

tahniah fir...

[-suziey-] said...

waaaa fir jadi pengawas dan ketua kelas..bangga tu..

Dee said...

aku xleh baca ar kty..iklan ko kuar kt tengah2 entry..apapun tahniahlah buat fir ye..bijak tol anak kty..hehehe..

Softtouch [Hanim] said...

tahniah fir...jd pngawas...untie bangga ngan fir...

sweethOneY said...

cayalaaa firrr!! pengawas lg, ngan ketua kelas lagi :P

cikbedahlaser said...

heheheeh xciteddd.. hehe
masa skolah dlu..paling bangga la klu dpt jd pengawas ni..

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

tahniah fir...gud boy....