Apr 1, 2011

Saya happy



saya happy sesangat ..sebenarnya ada 2-3 perkara buat saya happy
antaranya adalah kerana ini ..

nak tau .>> klik sini Apatuh

Alor bukan ada apa pun..kecoh je lebih 
mau tak kecoh..bukan senang tau.!!

yang lagi 2 tuh ..nanti2 lah cerita..

.

10 comments:

Eazy Izzuddin said...

samalah eazy...
on diet...
jogging pagi2 hehe

Mama Gee said...

tahniah2....semoga lebih byk perubahan positif lepas ni.. :)

sweethOneY said...

wahhh.. dah beli penimbang! hihihi

congrats kak!

KSWSK said...

huhuhuhu..berat wa dah bertambah ni kak..

I-sya said...

tahniah2...

usaha tangga jaya kak!

alo.. nk kurus ke nk gumuks ke terpulang pd individu la. org nk kurus kdg2 bkn sbb nk cantik tp nk nmpk sihat.

wahida said...

wah...cayalah kak...saya sokong akak!!

caiyok caiyok...

Dee said...

happy for u gak :)

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

cayalah kak !


saya kena mula balik lepas ni.
dah kembang dah ni..

pRincESs_N said...

perghh...sume org sakan diet ni...jeles2...

Softtouch [Hanim] said...

tahniah kak...jelesnya akak dah turun byk tau...akak ikut menu atkins kan kalu xsilap sy..nmpak mcm best je cara diet tu..nanti bila dah x bf darissa nak startlah diet tu....tahniah kak..hepy for u...