Apr 14, 2011

Movie Cun

Semalam ke Alamanda mencari sesuatu barang yang amat penting..
Tapi barang yang dicari takde..langsung layan citer cun




Bagi saya cerita ini adalah memuaskan hati
Sepanjang cerita ni dari awal kitaorang gelak je..
Lakonan semua pelakon adalah selamba 

kiranya memang menghiburkan 
Aku kasi 3.5 bintang dari 5 bintang.

.

24 comments:

Nana said...

tgk thriller pon nampak bez je

NzA said...

rata2 kt cerita cun ni best ttp knapa kutipan kurg memberansangkan ye...

POSH76 said...

citer melayu tunggu kat TV jelah hehe

nabilah_2908 said...

ramai yg kat cite ni best...romantic love story kan..? :)

jom ke APA KATA HATI pulak ;
BLOGGING..SAMPAI BILA ??

Ati Masrif said...

kena cari DVD je :)

atty's said...

@Nana

besh nana..g lah tgk

atty's said...

@NzA

itulah..memula risau je takut tak besh,alhamdulillah..besh citernya

atty's said...

@POSH76

lagi dua minggu kuar kot kat astro 1st

atty's said...

@nabilah_2908

aah nabilah romantic love story + comedy

atty's said...

@Ati Masrif

nanti layan kat astro 1st

eLLy said...

esok eLLy plan nak tengok ;)

Cik Wanie Ghani said...

wanie je yg blum berkesempatan nak pi tgk citer nie,
adoilah,
huhuhuhu

sW33tdARLiNG said...

wahhh nak nengok cun...??

mummysyafie said...

wah..kak ty dah tengok ke? mmg cerita nya ok je..tak berat. sebab tu senang nak faham

bintangku said...

ingatkan mubi best @ cun. Rupanya mubi b'tajuk cun. :P

Ena Qalinsya said...

mmg best giler ty..
aku ske tang remy ckp ngn faezah tu, slambe je, mmg best laaa

Cik Ina minat Do do Cheng said...

atty, kawan akak kata cerita ni best. kalau siremy ni berlakon boleh tahan gak.

Softtouch [Hanim] said...

ala...jeles kty dah tgk cun...pakwe i berlakon tu...heeeee

Lyn Yusoff said...

tak tgk pun..
sbb lyn bukan hati movie..
hahhaaa

azzey said...

Seronok citer ni ye kak? tgk promo kat TV cam x best je...

klik HB

Pepel BoNda AmaNi said...

dah lama xtengok wayang....

Redbloodsnow said...

LOM LG TGK :(

mamyharraz said...

ok nnt nak p tgklah cun! nih ;)

ALoNa CintamaniszLite said...

citer mengenai apa ni, ye? percintaan tu dh tentu laa..tp mesti ada point yg lain..hehe..
Tak penah tau pun ada filem ni..ish..ish..punya ler dok bwh tempurung ni..ngee