Apr 12, 2011

Majlis Bertunang.

Majlis Bertunang yang di adakan di Sg Buloh
Pada 9 April 2011
Seawal pukul 12 pm kami berkumpul di kedai Pakcu
Ada sedikit kenduri doa selamat
Dalam pukul 3 pm baru gerak ke rumah bakal tunang En.Lan 

Hantaran dari pihak kami.
nanti masa nikah baru ler hantar serba satu
Ini lah pakcik aku , Aku panggil Cik Lan..
Selamat bertunang..
Majlis Nikah dan kenduri nya akan di adakan pada 10 Sept 2011 di rumah pengantin perempuan 
dan belah pihak kami pada minggu berikutnya .

Banyak kenduri kawin Hujung tahun ni ..kena siap baju ler gamak nya ..

.

27 comments:

Puan tia said...

Selamat bertunang cik lan! hehehh

NM02 said...

terus tergedix bila nampak cheese tart tu... oh....

rasp said...

sis harus siap baju baru...
sbb baju2 lama semua dah besor2 nanti...
sis kan makin slim nie....

Queen said...

sedia baju lip lap banyak2 kak ty..heeee

Zue AnnaLeeya said...

lngatkn kak ty yg nak dpt menantu tadik...
mau kene belasah dgn kak ty nih... hahahaha.... lariksss....

Zura said...

kat sg buloh...dh dekat tue..hehe

ardinihumaira said...

comelnye hantaran dia :)

azzey said...

WAH BESTNYA G MAJLIS BERTUNANG.....:)

KLIK HB

adarnadzmie said...

wah.. selamat bertunang yer..

KSWSK said...

mudanya pakcik akk..

aliaaroslan said...

musim kahwin n tunang sudah kembali.. bestnya nak layan makan nasi minyakkkk

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

bestnya dapat makan nasi kenduri....

atty's said...

@KSWSK

memang muda jauh pun dari kty ..wa.

atty's said...

@aliaaroslan

tak sabar nak makan nasi minyak nie

atty's said...

@adarnadzmie

thanks

Ruziawati Bukhari said...

selamat bertunang cik lan!
kak ty apa kabar? kerja ok? anak2 sihat?

Dee said...

selamat bertunang to cik lan..kak..satu kenduri satu baju baru ke? dashyat!

atty's said...

@Dee

itu wajib ler dee.sbb skrg kenduri ada tema.kalau kaler tema..nan ado baju kaler ikut tema tu kena ler beli baru..lagi pun kty beli baju mmg masa kenduri .hari raya tak beli baju baru pun .

atty's said...

@Ruziawati Bukhari

alhamdulillah kty sihat t..anak2 semua pun sihat ..cuma skrg ada sikit bz.

wahida said...

selamat bertunang cik lan...

saya lak duk tak sabar tunggu wedding my SIL ujung bulan ni...

Yatie said...

menggoda hantartan cheese tart tuh

eLLy said...

pakcik? muda nye ... ;p

Lyn Yusoff said...

selamat bertunang...
pakcik akak ker..
muda benau.. hehehe

Softtouch [Hanim] said...

meriahnya majlis tunang cik lan yer..nnti kan kty masa kawin mesti lg meriahkan...rmbai nya rombongan bertunang..mcm kat blakang sek teknik yer kty?

atty's said...

@Softtouch [Hanim]

hanim..aah bakal rumah makcik kty tu belakang sklh teknik..

mummysyafie said...

muda nya pakcik kakty..hihihih...

ALoNa CintamaniszLite said...

wah...kawen dlm bulan Syawal ye..erm..tahniah..