Mar 11, 2011

Tolong Faham Saya


Ada orang ..hanya suruh dia jer faham situasi dia .

Tapi dia ada fikir tak , situasi orang lain ?

Jadik tak payah lah nak cakap "awak boleh faham saya tak "
Saya tak kuasa nak faham ..sebab itu masalah awak , yang awak sendiri cari 
Lagipun penat dah nak faham situasi awak yang banyak sangat masalah 
Saya cari awak atas dasar tanggunjawab awak.
kalau tak saya pun tak ingin ..jadik jalankan tanggungjawab ..
baru saya faham awak

"Trust yourself ,you know more than you think you do"

.

9 comments:

Kaseh said...

tul kak..kadang2 asek kita je nak fhm org, org tak reti nak fhm kita.. ingat kita ni takde life ke..

yna fazlyna said...

susah tol orang nak faham yna.. sedih2.

http://ceritacintayna.blogspot.com/2011/03/tutorial-cinta-dengan-suami-orang.html

✿ etiey erywan ✿ said...

betul kan. hanya org nak kita je paham dia. kita pula sape nak paham?

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

haluuuuuuuuu akak i'm back....yeah....selalu jugak mengalami situasi cam nie..huhuhuhuhuhu

Zura said...

xsuke org yg nk kite fhm dia je...

Eye_nee said...

Sampai Bila????...sampai bila nak kene paham diaaaa jer..kita punya masalah ni simpan pajak gadai ker???...humban dlm laut ker???...emo akk T...dgn org yg selalu pikir diaaaaa jer yg ada masalah....fed upppp...

ita cutevirus said...

ok kak..
saya dah paham....
huhuhuhu

Redbloodsnow said...

Zie benci dgn org cam gitu taw kak. pernah jumpa dgn org cam gnie. menyakitkan hati

Yatie said...

tak berapa paham. hehehe