Mar 7, 2011

Rm1 isi minyak kereta

Masa pukul 3 lebih, aku ke Petronas nak isi minyak.

Pergi kaunter,lepas tu terus menuju ke kereta,penuhkan tangki,sekali baru isi rm1,dah stop.aaaik kenapa nie.!

Pergi kaunter aku tanya akak tu,sekali akak tu cakap ,adik kasi rm1 tadi..hahahahaha..terus aku gelak,akak tu pun gelak,kelakar je..,akak tu ckp patutlah dia pelik ,napa aku nak isi rm1 je..

Tersalah kasi benornya.,nak kasi rm50..terkasi rm1.

Dalam kereta pun ,masih ketawa..hahahaha

----------
Sent from my Nokia phone
.

24 comments:

fazemy said...

Yang bdk kaunter tu pun biar betul ambik gak singgit tu. hehe. skrg ni klw nak isi kete kontrol mainan tu pun kena rm2 dah. hah hah

NzA said...

wakaka...mmg confuse cz warna rm1 dgn rm50 lbh kurg sama....

Cik Wanie Ghani said...

wanie bc pun nak tergelak akak,
hihihihihi,
apalah yg akk fikirkan sampai bole terbagi rm 1 tue kan,
hihihihi:)

erienz said...

hahaha,lawaklah kak atty...blh x perasan yer bagi RM1...

MrS. F!zA said...

hahahahaha..aduila..lawakla akak...

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis said...

lawak la kak atty ni mesti main bagi je duit tu pastu tak pandang pun....

Mak Su said...

oops! tershashul ;p

Softtouch [Hanim] said...

ooooo tersalah bg yer kak..mesti budak tu pelik akak bg rm1..

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

kak ty, saya baca malam2 ni pun sambil gelak2. boleh plak terbagi duit Rm1.. yang cashier tu pun, patutnyer tanya la betul ke tak Rm1. agaknya dia ingat kak ty isi minyak motor kot

cikbedahlaser said...

hahahahahhaahhahaah... klkar la kak ty ni.. hahahah... akak kaunter tu tak tny lak masa akak bg duit tu?

atty's said...

@fazemy

itulah pasalnya ..tanya ler.kompem kan balik

atty's said...

@NzA

betui tu ..mcm sama je.

atty's said...

@Cik Wanie Ghani

kty malam tadi dok citer ngn along pun still ketawa lagik

atty's said...

@erienz

itulah camne ler leh tersilap..huhuhuuhuu

atty's said...

@MrS. F!zA

kty pun dok gelak je ..lagi lepas tu..

atty's said...

@♥ Anje a.k.a Mama_Balqis

aah anje..confident je kasi

atty's said...

@Mak Su


tershasul ler maksu .

atty's said...

@Softtouch [Hanim]

memang akak tu buat muka blur.kty pelik gak

atty's said...

@˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙

itulah pasal..kot nak isi minyak moto pun ..paling kurang rm2

atty's said...

@cikbedahlaser

itulah dia leh lurus bendul..jer..

ALoNa CintamaniszLite said...

aduhai..motor pun sy taruk paling sikit RM2, kty..tu pun kalo sj2 nk bg jarum meter tu gi FULL..hehe..

kakyong said...

hahhahaha... ade ke RM1 serupa dgn RM50...

atty's said...

@ALoNa CintamaniszLite

itulah alona..agaknya kalau isi kete rm1 jauh mana le boleh pergi

atty's said...

@kakyong

lebih kurang gak kakyong.